valiosas

25 DE NOVEMBRO: DONAS DE SI (“VALIOSAS”)

Hoxe, 25 de novembro, é o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. Dende o cole levamos varias semanas traballando dita conmemoración coa finalidade de desenvolver o espírito crítico do noso alumnado.

Concretamente, o alumnado de 2º e 4º de Educación Primaria efectuou unha lectura colectiva do libro “Érase dúas veces Blancaneves” de Belén Gaudes y Pablo Macías.

Posteriormente realizamos unha reflexión do mesmo co fin de abordar os estereotipos de xénero, abolir conductas machistas e contribuír a poñer en valor o papel das mulleres na nosa sociedade.

A continuación poden observar o gran traballo que realizaron:

Estamos tan orgullosas delas e deles!!

AS NOSAS RECOMENDACIÓNS

Coa colaboración do Equipo de Biblioteca e o EDLG argallamos unha exposición de libros que visibilizan e poñan en valor as mulleres da nosa sociedade. Deste xeito queremos animar a toda a comunicade educativa a enriquecerse de maneira conxunta coa súa lectura.

Animádevos!! Está a vosa disposición!! Guiño

PROXECTA +: DONAS DE SI

O CEIP Mestre Manuel García aposta por visibilizar e pór en valor as mulleres da nosa sociedade coa finalidade de recoñecer o seu rol político, social, artístico, científico e cultural.

Deste xeito, o alumnado de 2º e 4º de E.P. guiado polo equipo docente, traballarán baixo o paraugas do Proxecta + “Donas de si”. A nivel de centro, denominamos ao noso proxecto “Valiosas” posto que todas e todos estamos rodeados de mulleres valiosas.

Ao longo do presente curso desenvolveremos varias iniciativas e actividades que contribúan a acadar os obxectivos do noso proxecto.

A primeira delas, comezou no mes de outubro e prolongarase ata o final do curso, consiste en amenizar os intercambios de clase con cancións nas que se visibilice a diferentes artistas así como o gran labor que desenvolven para a tan ansiada igualdade.

A continuación poden observar a música escollida para o mes de novembro:

Na biblioteca do cole, situáronse os QR relativos as cancións de cada mes, de xeito que os distintos membros da comunidade educativa poidan efectuar unha ruta sonora.

Anímaste?