Carlos Casares

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2017

Resultado de imagen de CARLOS CASARES

ACTOS  DE CELEBRACIÓN DO DÍA  DAS LETRAS GALEGAS

Durante toda a semana a equipa de Normalización Lingüística organizou unha serie de actividades de busca do tesouso relacionado coas obras de Carlos Casares.  O último día, o día 16, reunímonos no salón de actos para visionar os videos realizados durante o desenrolo destas actividades; tamén o alumnado de 5º de primaria representaron dúas obras de teatro tiltuladas "Cando Eleuterio recobrou o sorriso" de Xosé Manuel Carballo e "A aula de tócame Roque" de María del Carmen Vila Otero.

SAÍDA AO AUDITORIO MUNICIPAL DO ROSAL

Co gallo da celebración das Letras Galegas, o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º foron ao auditorio municipal do Rosal para ver a obra

de teatro "A galiña azul" de Carlos Casares.

Resultado de imagen de a galiña azul auditorio municipal do Rosal

Aproveitando a saída visitaron a biblioteca do concello e a fábrica de conservas vexetais a Rosaleira, que tivo unha deferencia

cara nós agasallándonos cunha lata dun dos seus produtos.

Saída ao auditorio do Rosal by Slidely Photo Gallery