paz

Móvete pola paz

As nenas e nenos de primeiro movémenos pola paz. E ti que podes facer para vivir en paz?

Únete a nós e a moooooooooooveeeeeeerseeeeeeeee por un MUNDO MELLOR!!!!!!!!!Guiño

Está nas nosas mans, un paso pequeniño, pode cambialo todo.

"Pasos pequenos, pasos grandes,

todo é camiñar"

Exposición - Onde está o amor?

Esta semana inaugúrase no cole a exposición "Onde está o amor?" en conmemoración co Día Escolar da Non Violencia e da Paz 2021. Pincha na imaxe para acceder á exposición virtual. Clica nas imaxes para velas en tamaño grande e nos letreiros para escoitar as reflexións que elaboraron as diferentes clases. A desfrutar!!!

VIVAN LAS MANOS DE COLORES

OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS CONMEMORAMOS O DÍA DA PAZ CANTANDO E BAILANDO "VIVAN LAS MANOS DE COLORES" DE HAPPENING.

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE

Radio ARRABAL 15

Décimo quinto programa da Radio Arrabal deste curso 2020-2021. Programa especial con moitos contidos sobre o día da Paz e a non violencia. A voar nas ondas do Arraballll!!!!

DÍA DA PAZ 2020

Para conmemorar o día da paz no noso cole, estivemos recollendo alimentos non perecedeiros para colaborar coa asociación SOS TOMIÑO BAIXO MIÑO no que axudan a moita xente de Tomiño, Tui, O Rosal e Oia. No noso concello están axudando a 20 familias.

No colexio recaudamos 300 kg que llos demos a esa asociación, moitas grazas a todo o alumnado e profesorado pola labor feita.

Tamén fixemos un baile sobre a canción da violencia de xénero, "Depende de los 2". Foi tan famosa que ata aparece en "Just Dance".

LUCÍA FAJAR de 5º de primaria.