PRENSA NA ESCOLA

A prensa e o traballo coa información forma parte fundamental de calquera biblioteca. As noticias, reportaxes, entrevistas, crónicas, publicidade, fakenews... son abordadas nas diferentes actividades a través da prensa na escola.

Para isto contamos coa subscripción a tres xornais :

Dentro do noso espazo "BIBLIQUIOSCO" podemos atopar unha ampla variadade de revistas de diversas temáticas: motor, animais, ciencia, natureza, debuxos...

Neste panel, situado na entrada do centro, o propio alumnado elabora presentacións desenvolvendo estratexias informativas, publicitarias, dixitais, creativas... sobre asuntos relacionados co centro e a biblioteca como: conmemoracións, recomendacións literarias, musicais, avisos, galerías de imaxes, vídeos, menús, actividades... Poñendo en práctica dunha forma útil e tanxible a importancia dunha boa información e unha boa presentación da mesma.

E por suposto non podía faltar a nosa ferramenta de prensa máis potente: a radio escolar "Radio Arrabal"