LETRAS GALEGAS 2013

Con motivo da conmemoración do día das Letras Galegas realizáronse varias actividades:

- Dende o E.D.N.L. propúxose a elaboración dun marcapáxinas que foi repartido a todo o alumnado.  Nel  ensalzouse a figura de Roberto Vidal Bolaño, autor a quen se lle adica este ano.

- O alumnado do centro achegou os seus traballos para confeccionar a revista Charetas deste ano, que foi entregada a todas as familias. Tamén podedes disfrutala dende o enlace que hai nesta web.

- O pasado día 27 de maio tivo lugar unha representación de títeres a cargo da compañía "Títeres Tres Globos" (fotos). Tamén recibimos a visita da asociación de mulleres rurais de San Bartolomeu (Insua) que deron a coñecer os traballos que antigamente se practicaban en torno ao liño.