Sorteo da xunta electoral para as eleccións ao consello escolar

De conformidade co establecido na Resolución do 19 de setembro de 2022 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, realizarase proximamente neste Centro a renovación dos membros do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

O vindeiro venres día 28 de outubro de 2022, ás 8:55 horas na secretaría do Centro, procederase ao sorteo público –ao que vostedes poden asistir– para a designación dos membros da Xunta Electoral que se encargará de velar polo correcto funcionamento do proceso de renovación do Consello Escolar deste Centro.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto, ei ntegrada por:

-O Director do Centro.

-Un profesor ou profesora.

-Un pai ou nai ou titor legal.

-Un/ha representante do persoal de administración e servizos