Normalización Lingüística

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

O Equipo de Dinamización la Lingua Galega , traballando en coordinación co resto de equipos docentes do centro, vela pola aplicación e actualización do proxecto lingüístico de centro e o plan de potenciación do uso da lingua galega entre todos os membros da comunidade educativa.

Letras Galegas 2020

Para celebrar a semana das Letras Galegas reunimos estas actividades e xogos para coñecer mellor o autor homenaxeado este ano, Ricardo Carvalho Calero.

Información e actividades suxeridas desde Bibliotecas escolares.

XOGOS:

Conto: "As pitas baixo a choiva"

Xogo: "Adiviña o son"

Libro: " Os Bolechas - Carvalho Calero"

Día de Rosalía

Certame degustación pratos do Entroido

Dentro das actividades de celebración do Entroido que se levan a cabo no centro, invitámosvos a participar no “Certame degustación de pratos do Entroido”. A actividade busca recuperar as receitas tradicionais realizadas nos fogares.Cada participante redactará a receita tal e como se realiza na súa casa e , se o desexa , pode presentar o seu prato á degustación que realizaremos no centro o venres 9 de febreiro ,o rematar o pasarúas que celebraremos ese día.

Coas receitas presentadas elaborarase desde a biblioteca escolar , en colaboración co equipo de dinamización da lingua galega, un recetario de sobremesas do Entroido.

Para organizar a actividade  precisamos coñecer o número aproximado de familias interesadas en  participar.

Modelo de receita

Letras Galegas 2017

Aquí tedes as actiividades coas que celebramos o Día das Letras Galegas ,adicadas este ano a Carlos Casares.

Moitas grazas ás Garatuxiñas pola súa participación !!!

Letras Galegas 2016

No ano 2016 o Día das Letras Galegas está adicado o poeta Manuel María.

Conmemorámos este acontecemento cunha escolma de poemas do autor homenaxeado.

Os alumnos de 6º de E.P. puxeron voz o relato "O bigote de Mimí".

Por último, participamos no "Festival dos Soños".

Día de Rosalía

Para celebrar o día de Rosalía, o día 24, os nenos e nenas do colexio recitaron diferentes poemas, podedes ver as fotos pinchando aquí.

A clase de 3 anos traballou moito sobre Rosalía, como podedes ver.