Normalización Lingüística

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

O Equipo de Dinamización la Lingua Galega , traballando en coordinación co resto de equipos docentes do centro, vela pola aplicación e actualización do proxecto lingüístico de centro e o plan de potenciación do uso da lingua galega entre todos os membros da comunidade educativa.

Día de Rosalía

Certame degustación pratos do Entroido

Dentro das actividades de celebración do Entroido que se levan a cabo no centro, invitámosvos a participar no “Certame degustación de pratos do Entroido”. A actividade busca recuperar as receitas tradicionais realizadas nos fogares.Cada participante redactará a receita tal e como se realiza na súa casa e , se o desexa , pode presentar o seu prato á degustación que realizaremos no centro o venres 9 de febreiro ,o rematar o pasarúas que celebraremos ese día.

Coas receitas presentadas elaborarase desde a biblioteca escolar , en colaboración co equipo de dinamización da lingua galega, un recetario de sobremesas do Entroido.

Para organizar a actividade  precisamos coñecer o número aproximado de familias interesadas en  participar.

Modelo de receita

Letras Galegas 2017

Aquí tedes as actiividades coas que celebramos o Día das Letras Galegas ,adicadas este ano a Carlos Casares.

Moitas grazas ás Garatuxiñas pola súa participación !!!

Letras Galegas 2016

No ano 2016 o Día das Letras Galegas está adicado o poeta Manuel María.

Conmemorámos este acontecemento cunha escolma de poemas do autor homenaxeado.

Os alumnos de 6º de E.P. puxeron voz o relato "O bigote de Mimí".

Por último, participamos no "Festival dos Soños".

Día de Rosalía

Para celebrar o día de Rosalía, o día 24, os nenos e nenas do colexio recitaron diferentes poemas, podedes ver as fotos pinchando aquí.

A clase de 3 anos traballou moito sobre Rosalía, como podedes ver.

O San Xoán achégase!

Premendo sobre o seguinte enlace, accederedes ao xogo clásico do aforcado ambientado na fogueira da noite de San Xoán.