8-M

Preme na imaxe para ver a conmemoración deste día baixo o lema "SEMENTE DE VENCER"

LEOTODIÑO PREMIA AOS MÁIS LECTORES

Leotodiño está súper  feliz, por ver que os nenos e nenas do cole van á biblio e escollen moitos libros e contos para gozar e vivir moitas aventuras.

Aquí temos aos máis lectores de cada ciclo, e van recibir como agasallo un vale para adquirir nunha libraría de Ribeira, ..., se cadra,... Máis contos e libros!!

Parabéns!!!

Encontro coa escritora Ana Rial Maneiro 23-24

Martes 28 de Novembro.

Ao alumnado encantoulle!

Preme na imaxe para ver como traballaron co libro Carme e a serea Mariña

E aquí vos deixamos unhas fotiños do día que coñecemos á autora Ana Rial Maneiro :

MERENDA CON MEDO

Preme na imaxe para saber máis!!!

VI EDICIÓN MERCADIÑO SOLIDARIO

picto solidaridade Mercadiño Solidario

Esta semana celebramos o MERCADIÑO SOLIDARIO trocando un alimento non perecedeiro por un libro.

Grazas a todos e todas por aportar o voso granciño de area!!!!!! Premede para ver.

TALLER CREATIVO CON RAQUEL QUEIZÁS 22-23

COA MAGNÍFICA ESCRITORA RAQUEL QUEIZÁS, PARTICIPAMOS NUN OBRADOIRO DE XEOGRAFÍA CREATIVA.