Saídas

HOMENAXE A DÍAZ CASTRO NO AUDITORIO-MAIO 2014

OS RAPACES E RAPAZAS DE 4º FOMOS AO AUDITORIO A HOMENAXEAR A DÍAZ CASTRO. RECITAMOS POESÍAS E PASÁMOLO MOI BEN EXPRESÁNDONOS NA NOSA LINGUA.

AO PRIMEIRO.....QUE NERVIOOOSSS!

DIAZCASTRO14

PERO, DESPOIS FIXÉMOLO MOI BEN.

DIAZCASTRO14            DIAZCASTRO14DIAZCASTRO14             DIAZCASTRO14

Día Mundial dos Océanos

DÍA MUNDIAL DOS OCÉANOS

O día 8 de Xuño , celebrouse o día Mundial dos Océanos. Con este motivo a Consellería do Mar tentou achegar aos nenos e nenas ao mundo do mar. Por iso, levouse a cabo unha xornada de portas abertas dun buque de gardacostas de Galicia atracado no porto de Riveira. Cada un dos visitantes recibiu un certificado de "Bautismo mariñeiro".

preme na imaxe para ver as fotos

Visita á Coruña

VISITA Á CORUÑA

O pasado 25 de maio os nenos e nenas de 3º de Primaria viaxamos á Coruña para visitar os museos científicos.

En primeiro lugar visitamos diferentes salas na DOMUS nas que observamos temas como a evolución humana, experiementamos os sentidos do olfato, gusto e tacto.

Ás 14:00 horas tomamos o xantar e ao rematar fomos ao Acuario. no percorrido tivemos ocasión de ver diferentes peixes así como o tabeirón touro e as focas mariñas.

Rematada a visita voltamos a Riveira onde nos agardaban os nosos pais e nais.Preme na imaxe para veer as fotos

Excursión a Xanceda

---                 ---------------------

--------                                        ------------

Os nenos de 4º de primaria fomos de excursión á

Casa Grande de Xanceda.

Visitamos a Eco-Granxa Escola e Que ben o pasamos!!!

Preme na vaca para ver todas as fotos

Día da Árbore 2011

O 25 de Marzo Día da Árbore

Preme na imaxe para ver as fotos.

EL GATO CON BOTAS

Preme no gato para ver as fotos

O pasado día 3 de febreiro , os nenos e nenas do 2º ciclo de primaria acercáronse a Santiago para presenciar a representación da obra "EL GATO CON BOTAS" de Einaescola.