DIVERSAÚDE: 3ª DEGUSTACIÓN

Preme AQUÍ para ver a 3ª Degustación de alimentos saudables,

do plan ALIMÉNTATE BEN

DIVERSAÚDE: DEGUSTACIÓN DE INVERNO

Continuando co plan ALIMÉNTATE BEN, o martes 26 de febreiro chegou DIVERSAÚDE coa  Degustación de Inverno. Que rico estaba todo!

Fixemos un video desta actividade. Se queres velo preme AQUÍ

DIVERSAÚDE

Comezamos as actividades relacionadas co plan ALIMÉNTATE BEN, un dos Plan Proxecta no que participaremos dende este curso, cunha DEGUSTACIÓN DE PRODUCTOS DE OUTONO.

DIVERSAÚDE

Que ricos e saborosos estaban! Probamos  mazás, mandarinas, kiwis,  caquis,  uvas,  peras,  granadas, améndoas, noces e abelás.

Mirade as nosas cariñas saudables!

Se queres ver as imaxes preme aquí

DÍA DA ÁRBORE- 21 DE MARZO DE 2017

O PASADO MARTES 21 DE MARZO, COINCIDINDO COA CHEGADA DA PRIMAVERA, OS RAPACES E RAPAZAS DO COLE PLANTAMOS UNHAS  ÁRBORES NO NOSO PATIO, COA AXUDA DUN XARDINEIRO DO CONCELLO. ACOMPAÑOUNOS TAMÉN A CONCELLEIRA DE MEDIOAMBIENTE, QUE FOI QUEN NOS FIXO O AGASALLO DAS ÁRBORES, MÁIS UNS BANQUIÑOS, PARA VER DE CONSEGUIR QUE O NOSO PATIO ESTEA, PASIÑO  A PASIÑO, MÁIS BONITO E ACOLLEDOR.

Montaje creado Bloggif

DIVERSAÚDE 3ª DEGUSTACIÓN

15/06/2019 22:51
Europe/Paris

3ª DEGUSTACIÓN

preme AQUÍ para velo

DIVERSAÚDE

Que ricos e saborosos estaban! Probamos  mazás, mandarinas, kiwis,  caquis,  uvas,  peras,  granadas, améndoas, noces e abelás.

preme para ver as fotos

preme para ver as fotos

AXENDA 21: QUE É?

AXENDA 21 GALEGA Temos que diferenciar o Grupo de Traballo de medioambiente  co que é e o que  significa a Axenda 21 Escolar.-No  grupo de traballo formámonos e esta formación repercute no centro, tamen oganizamos  actividades referidas ao medioambente.-A axenda21 escolar galega é un proxecto, programa,idea... que ten como participantes a toda a comunidade escolar e está aberto a diferentes  formas de actuaccións. É un  Compromiso por unha educación para a sostibilidade; comprometéndonos a incorporar as nosas accións educativas contidos referentes a :

• Un consumo responsable, que se axuste aos tres R (reducir, reutilizar e reciclar) e atenda ás demandas do "comercio xusto";
  • A reivindicación e impulso de desenvolvementos científicos favorecedores da sostibilidade, con control social e aplicación sistemática do principio de precaución;
  • Accións sociopolíticas en defensa da solidariedade e a protección do medio, a escala local e planetaria, que contribúen a poñer fin as desequilibrios insostibles e as conflitos asociados, con unha decidida defensa da ampliación e xeneralización dos dereitos humanos ao conxunto da poboación mundial, sen(a non ) discriminacións de ningún tipo (étnicas, de xénero, etc.).
  • A superación, en definitiva, da defensa dos intereses e valores particulares a curto prazo e a comprensión de que a solidariedade e a protección global da diversidade biolóxica e cultural constitúen un requisito imprescindible para unha auténtica solución dos problemas.

O compromiso de multiplicar as iniciativas para implicar ao conxunto dos membros da comunidade escolar con campañas de difusión e concienciación e o compromiso dun seguimento coidadoso das accións realizadas no entorno do centro educativo, dándoas a coñecer para un mellor aproveitamento colectivo.A axenda implica varias etapas e nos estaríamos na primeira que sería a implantación  e creación mediante a transmisión de toda a información posible dunha base para un desenvolvemento desta idea.Evidentemente esta relacionado o Grupo de traballo con esta idea pero tamén o está ou deberíao todo o centro.O Primeiro paso é introducir esta idea no PEC do centro e se podedes, se non a entregastedes, na  vosa  programación, incluso como un anexo.Todo o que dixen sobre o que é Axenda 21 escolar  xa o estamos a facer dalgunha maneira durante a nosa labor  diario nas clases e de diferentes formas como recliclado papel ,apagando luces innecesarias , imprimindo polas dúas caras,fomentando actitudes democrticas´e participativas ...Irei informando de forma oral e de outro tipo o longo do curso.Estou a vosa disposicón para o que precisedes e para facilitar toda a información que precisedes.Grazas por leer esta nota...se a leestes claro.