Entradas e saídas ao colexio e plano de circulación

ENTRADAS E SAÍDAS PARA O CURSO 20-21

Planos das entradas ao recinto por cursos:

PLANO ENTRADAS 20-21 PLANO ENTRADAS INFANTIL 20-21

Horarios por cursos:

HORARIOS ENTRADAS-SAÍDAS  HORARIOS ENTRADAS-SAÍDAS

-O alumnado de Educación Infantil accederá ao recinto escolar con un único acompañante (con máscara) por alumno/a (recomendada máscara). Ao interior do centro o alumnado non poderá ser acompañado e accederán pola entrada indicada atendendo ás directrices dos mestres/as responsables desa entrada.

-O alumnado de Educación Primaria do mesmo nivel accederán ao recinto escolar, coa súa máscara posta e sen acompañantes, para colocarse nas súas filas,dentro do recinto escolar de forma controlada, á súa hora, en fila de a 1, e entrarán un grupo a continuación do outro, seguindo as directrices dos mestres/as responsables desa entrada.
-As escaleiras estarán divididas en dúas marxes (dereita-esquerda)  e cada curso deberá subir e baixar sempre pola marxe indicada.

Alborada 19-20

ALBORADA 19-20
Queridas familias:
A pesares de todos os atrancos e contratempos que sufrimos neste curso, non queriamos deixar de compartir con todos e todas cousiñas que os vosos fillos e fillas, coa vosa sempre inestimable e impagable dedicación e  a colaboración, fixeron ao longo deste curso 19-20.
Agardamos que vos guste.

MENSAXE DE ESPERANZA

Afouteza

Desde a o noso centro queremos compartir a toda a comunidade educativa esta mensaxe de esperanza onde cada un de nós conta, e cada un de vós suma, desde os nosos fogares, nesta loita contra ese inimigo invisible...

Preme na imaxe para escoitala.

.video-esperanza