REVISTA ALBORADA 18-19

NENOS E NENAS, FAMILIAS, COMUNIDADE EDUCATIVA,

UN ANO MÁIS, E SEGUINDO CO NOSO COMPROMISO CO MEDIOAMBIENTE, PUBLICAMOS DIXITALMENTE A NOSA REVISTA ALBORADA.

NELA PODEREDES VER UN POUQUIÑO DO  MOITO QUE FIXEMOS NO COLE ENTRE TODOS E TODAS.

AGARDAMOS QUE VOS GUSTE.

DIVERSAÚDE: 3ª DEGUSTACIÓN

15/06/2019 23:08
Europe/Paris

logo Degustacións saudables

Preme AQUÍ para ver a 3ª Degustación de alimentos saudables,

do plan ALIMÉNTATE BEN

letras galegas 18-19

LETRAS GALEGAS BANDEIRA GALEGA

ANTONIO FRAGUAS

AO LONGO DE TODA A SEMANA ESTIVEMOS A FACER MOITAS ACTIVIDADES RELACIONADAS COA CULTURA GALEGA QUE TANTO ESTUDOU E PROMOCIONOU FRAGUAS.

ESTIVEMOS A FACER DE LABREGOS, PLANTANDO PLANTAS AROMÁTICAS E ORNAMENTAIS, COA AXUDA DE MANOLO DA ROXA, AGRICULTOR ECOLÓXICO DA PARROQUIA DE ARTES, PERTENCENTE Á ASOCIACIÓN "SACHOS Á RÚA".

Montaje creado Bloggif

AO DÍA SEGUINTE FOMOS DE ROMERÍA AO PARQUE DE SAN ROQUE. TIVEMOS A ACTUACIÓN DO GRUPO TRADICIONAL "VAI DE RODA", PAGADO POLA NOSA MARABILLOSA ANPA SANTA UXÍA, PARA QUE TODOS OS NENOS E NENAS E FAMILIAS QUE NOS ACOMPAÑARON, PUIDESEN APRENDER E GOZAR DESTA NOSA MÚSICA GALEGA.

Montaje creado Bloggif

E XA NO ÚLTIMO DÍA, TIVEMOS A GRAN ACTUACIÓN DO GRUPO DE TEATRO DO COLE, DIRIXIDO POLO NOSO MESTRE DANIEL, a obra de teatro "MAXINA, CERTAME DA INVENTIVA".Preme no cartel para vela.

MAXINA 2019

E ACTUACIÓN DOS NOSOS BAILADORES E PANDEIRETEIRAS.

A FESTA DA DIVERSIDADE 2019

DIA DA DIVERSIDADE

O 30 DE ABRIL FIXEMOS A "FESTA DA DIVERSIDADE"

EMPEZAMOS LENDO O "POEMA DA DIVERSIDADE", EN TODAS AS LINGUAS DE TODAS AS NACIONALIDADES DOS ALUMNOS E ALUMNAS DO NOSO CENTRO. CONTAMOS COA PARTICIPACIÓN E COLABORACIÓN DAS FAMILIAS E DA ASOCIACIÓN DE DIVERSIDADE FUNCIONAL AMBAR.

video-poema-diversidade

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO E LINGUA MATERNA 18-19

NESTA FERMOSA LINGUA NA QUE EU FALO, A NOSA HOMENAXE COLECTIVA A ROSALÍA, DESTACANDO CATRO VERBAS DO  SEU POEMA: ONDIÑAS, SONS, ALEGRÍA E LINGUA, SUSTENTADA SOBRE O MAR DE SEOANE. PREME NA IMAXE PARA VER A MONTAXE DE VÍDEO.

DÍA DE ROSALÍA 18-19

NO DÍA DE ROSALÍA, DENDE A NOSA EMISORA DE RADIO ESCOLAR

RAdioTOdiño,

PRESENTAMOS O NOSO PROGRAMA PILOTO COA ENTREVISTA-HOMENAXE Á NOSA ESCRITORA MÁIS INTERNACIONAL:

ROSALÍA DE CASTRO

MICRO"UN DÍA CON ROSALÍA"

VENRES VERDES CURSO 2012-2013

O MESTRES E MESTRAS DA NOSA ESCOLA QUEREMOS MANIFESTARNOS EN DEFENSA DO ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE.

ESTE VENRES 12 DE ABRIL DE 2013 QUIXEMOS EXPRESARNOS LENDO O MANIFESTO(PREME PARA LELO E MANTERTE INFORMADO/A)  A PROL DO ENSINO PÚBLICO LEVANDO POSTAS AS NOSAS CAMISETAS VERDES.

VENRES VERDES ENSINO PÚBLICO

A FESTA DA DIVERSIDADE 2019

O MARTES 30 DE ABRIL TIVEMOS NO COLE A "FESTA DA DIVERSIDADE". EMPEZAMOS COA LECTURA DO POEMA DA DIVERSIDADE, EN TODAS AS LINGUAS DOS NENOS E NENAS QUE TEMOS QUE TEMOS NA ESCOLA.CONTAMOS COA COLABORACIÓN E PARTICIPACIÓN DAS FAMILIAS DE TODOS ESTES NENOS E NENAS E TAMÉN COA ASOCIACIÓN DE DIVERSIDADE FUNCIONAL AMBAR.