ENTROIDO 2024

ENTROIDO

Preme na imaxe para ver os nosos disfraces!!!!

MANDADOS DO MECO

Preme na imaxe para ver os MANDADOS do MECO este ENTROIDO!

DÍA DA CANDELORIA

Día da Candeloria 2024

Preme na imaxe para ver como traballamos o día no que se casan os paxariños!!!

Saída didáctica a Corrubedo

O noso alumnado de Educación Infantil puido vivir unha bonita xornada visitando o Faro de Corrubedo e xogando xuntas/os na Praia de Balieiros.

SAÍDA AO FARO DE CORRUBEDO

Preme na imaxe para ver máis!!!!

CAMPIONATO DE CROS

O noso alumnado de 3° a 6° de Primaria participou no campionato de cros que se levou a cabo na Fieiteira.

Correron, suaron e sobre todo disfrutaron!!!!!Cros

Preme na imaxe para ver máis!!!!!!

Leite na Escola

Preme na imaxe para ver máis!!!!

ESPECTÁCULO DE NADAL 23-24

A nosa ANPA Santa Uxía, unha vez máis convida a todo o noso alumnado a gozar dun espectáculo de música, humor e teatro.

Dámoslle pois unhas moi grandes grazas en nome de toda a comunidade educativa por facer que toda a nosa rapazada poda ter desfrute da cultura e pasar un anaco de diversión.

CALENDARIO SOLIDARIO 23-24

Os nosos nenos e nenas, coas súas mestras e mestres estiveron a debuxar e crear con ilusión estes fermosos faros, que queren ser unha luz de esperanza e solidariedade con aqueles outros iguais que precisan ser atendidos e entendidas .

Con eles deseñouse este calendario solidario, para recadar fondos para a asociación sen ánimo de lucro "Ágape".

Precisamos a vosa colaboración tamén. Moitas grazas

DIFUSIÓN PRENSA CARREIRA POLA DIVERISDADE