Novas Secretaría

Reserva praza en centro adscrito 24-25

Reserva praza no IES Nº1 ou no IES Leliadoura, para 1º da ESO, curso 24-25

Desde o 15 de xaneiro hasta o 5 de febreiro, as familias que desexen que os seus fillos ou fillas cursen 1º da ESO en algún dos dous institutos adscritos , deberán reservar praza.

Para facer a reserva:

-cubrir o impreso en papel e presentar na secretaría do noso colexio

-cubrir a solicitude en liña na aplicación da consellería,www.edu.xunta.gal/admisionalumnado , descargar impreso e presentar na secretaría do noso colexio

-facer todo o trámite en liña, accedendo con clave 365 ou certificado dixital , na aplicación da consellería,www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

ABERTO PRAZO SOLICITUDE FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 23-24

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 23-24

Está regulado pola Orde do 10 de maio de 2023, publicada no DOG do 19 maio de 2023.

Está xa aberto o prazo para solicitar:

- Fondo Solidario de libros de texto, cursos de 3º e 4º de Primaria.

- Axudas para adquirir libros de texto, cursos 1º e 2º de Primaria.

- Axudas para material escolar,  todos os cursos de Primaria de  1º a 6º .

Prazo:

Hasta o vindeiro 21 de xuño de 2023, inclusive

Lugar de presentación:

-Preferentemente por vía electrónica, na aplicación Fondolibros, na páxina da Consellería

-Opcionalmente, presencialmente no centro educativo

Impresos para descargar e cumprimentar:

-Anexos I e II

Matrícula para o vindeiro curso 24-25

Aberto o prazo de admisión para o vindeiro curso 24-25.

Desde o 1 ao 20 de marzo ambos os dous inclusive, está aberto o prazo de admisión de solicitudes de alumnado para o curso 2024- 2025.

Todo o proceso está regulado polo

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
  • Manual para as familias, para o acceso e uso da aplicación Admisión alumnado.

-Resumo da información

-Documentación a presentar

-Vacantes ofertadas

-Zona de influencia

-Anexo II,solicitude en galego

-Anexo II, solicitue en castelán

-Enquisa Infantil 3 anos

-Opción relixiosa

-Acceso á aplicación  Admisión Alumnado da Consellería

qr-admisionalumnado aplicación da consellería

Publicación listaxe definitiva dos admitidos no Fondo Libros e Axudas para material

Publicación listaxe definitiva dos admitidos no Fondo Libros e axudas para material escolar para o vindeiro curso 21-22

Están publicadas as listaxes definitivas dos admitidos e admitidas no programa de Fondo Libros para  3º e 4º de Primaria, para libros para 1º e 2º e tamén as axudas para material escolar para o vindeiro curso 2021-2022.

Poderán pasar a recollelos hasta o 30 de xullo ou na primeira semana de setembro.

Para consultas, pode facerse  telefonicamente, presencialmente ou na web da consellería ( aquelas familias que presentaron a solicitude en liña)

ABALAR MÓBIL

icona abalar móbil

Convidamos a todas as familias a descargar a aplicación "Abalar Móbil" nos seus teléfonos móbiles.

Esto permitirá ter acceso inmediato ás calificacións dos seus fillos e fillas, recibir comunicacións do centro, dos titores e titoras e mensaxería.

Farase desde a "App Store" ou  "Google Play", segundo os seus dispositivos.

Importante: O número de teléfono  no que se vai descargar deberá estar actualizado nos datos que figuran no centro, para que a aplicación funcione. Unha vez descargada, terá que introducirse un contrasinal, que cada usuario decidirá libremente.

Enlace para ter acceso ao manual de uso, que está na web da Consellería de Educación.