CONMEMORACIÓNS

8 M 2020-2021

8 M

via GIPHY

Este ano, coma nos anteriores, puxemos en práctica distintas iniciativas para facer visible o papel da muller na actualidade , e ao longo da historia.

Este Pasapalabra feito polo alumnado de 2º de primaria, coa súa mestra.

Tamén, a nosa coordinadora da biblioteca nos preparou  un arquivo para divulgar e coñecer mulleres científicas galegas, pioneiras no ámbito da ciencia e da tecnoloxía, nun anos e mundo onde era difícil facerse un oco nestas disciplinas. Grandes modelos a seguir.

Fin do curso 2020-2021

22/06/2021 09:00
22/06/2021 14:00
Europe/Paris

Día do Medio Ambiente

04/06/2021 09:00
04/06/2021 14:00
Europe/Paris

DÍA MUNDIAL DO AUTISMO 2019

DIA AUTISMO2019

OS NOSOS ALUMNOS E ALUMNAS MAIORES ESTIVERON A TRABALLAR COAS SÚAS MESTRAS A INCLUSIÓN DE TODOS E TODAS  NA SOCIEDADE E ASÍ DESENVOLVER A EMPATÍA E A IGUALDADE DE DEREITOS E OPORTUNIDADES.

Montaje creado Bloggif

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO E LINGUA MATERNA 18-19

NESTA FERMOSA LINGUA NA QUE EU FALO, A NOSA HOMENAXE COLECTIVA A ROSALÍA, DESTACANDO CATRO VERBAS DO  SEU POEMA: ONDIÑAS, SONS, ALEGRÍA E LINGUA, SUSTENTADA SOBRE O MAR DE SEOANE. PREME NA IMAXE PARA VER A MONTAXE DE VÍDEO.

DÍA DE ROSALÍA 18-19

NO DÍA DE ROSALÍA, DENDE A NOSA EMISORA DE RADIO ESCOLAR

RAdioTOdiño,

PRESENTAMOS O NOSO PROGRAMA PILOTO COA ENTREVISTA-HOMENAXE Á NOSA ESCRITORA MÁIS INTERNACIONAL:

ROSALÍA DE CASTRO

MICRO"UN DÍA CON ROSALÍA"

Día da discapacidade 2020

Día da discapacidade

Este ano tivemos a sorte de celebrar este día coa asociación Amicos, e o seu equipo BADABOOM, PATIOS JAPI, o FESTIRITITI. Fixemos murais, xogos inclusivos, aprendemos a compartir,...Preme na imaxe para ver o vídeo.

festirititi2020