Exposición "As Cousas do Grupo"

"As Cousas do Grupo"

O xoves 23 de abril de 2009 inauguramos na nosa escola a exposición de material didáctico e mobiliario escolar da época dos nosos avós. Para esta exposición, en colaboración co CEFORE, o Mupega cedeunos mobiliario para recrear como era unha escola nos anos 60. Do mesmo xeito incrementamos a mostra con material pertencente a este centro desde as súas orixes e tamén con mostras cedidas temporalmente pola familias do nosos alumn@s.

Ver  galeria de imaxes

Seguidamente, grazas as xestións do CEFORE de Santiago, sección da Pobbra, organizamos a primeira das conferencias programadas con motivo do 60 aniversario do centro.

Sobre as 19:00, no salón de actos do conservatorio de Ribeira tivemos a conferencia a cargo do catedrático de historia da Educación da USC, D. Antón Costa Rico, titulada "A Escola Nacional Católica: ideoloxía, mitos, poucos saberes e boa conduta".