4 anos - E. Infantil

EDUCACIÓN ARTÍSTICA

ALUMNADO DE INFANTIL

Aviso do profesorado de Educación Infantil:

Estade atentos ao blog e ao voso enderezo de correo electrónico pois enviaremos as recomendacións para estos días.

FIN DE CURSO

FIN DE CURSO.-

CHARLA INFORMATIVA

Padrón, 9 de xuño de 2017

O Ceip Flavia de Padrón invita a tódolos pais e nais que o desexen a participar na charla sobre os Riscos do Uso da Internet polos Menores de Idade, no marco do IV PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA E MELLORA DA SEGURIDADE ESCOLAR.

SAÍDA DE ED. INFANTIL:" FOGAR DO MEU BURRO". AMES

O PASADO VENRES DÍA 2, SAÍMOS DE VISITA Ó "FOGAR DO BURRO" EN

AMES. ALÍ NOS RECIBIU TOMÁS O SEU PROPIETARIO. CONTÓUNOS A HISTORIA DESTES BURRIÑOS, ALIMENTÁMOLOS, CEPILLÁMOLOS, ACARIÑÁMOLOS, OLLAMOS CÓMO LLE POÑÁ TOMÁS INHA VACINA A "LÚA", SAÍMOS DE PASEO NUNS CARROS ARTESÁNS CHULÍSIMOS, CANTAMOS CANCIÓNS CON INSTRUMENTOS QUE ARGALLOU TOMÁS...AH! E FOMOS MERENDAR Ó MEDIO DA ALDEA, DE LADO DUN MUÍÑO DE PEDRA.

O XIRASOL

NOVO PROXECTO: O XIRASOL: COA APORTACIÓN DE TODOS, O NOSO RECANTO ESTÁ MOI FERMOSO.

O MUNDO DAS EMOCIÓNS CA FUNDACIÓN MENIÑOS

Disfrazámonos no Entroido

Como podedes ver, este ano os disfraces foron do máis variado: Fixémonos fotos, compartimos merendola cos outros nenos/as de Infantil, bailamos  cos de Primaria e pasámolo moi ben. Ollade que guapos estamos:

Saída ó Auditorio

O pasado xoves día 9 de febreiro, os nenos e nenas de Infantil, 1º e 2º de Primaria, fixemos unha pequena, pero moi divertida, saída ó Auditorio de Padrón.

PÁXINA DE RECURSOS DE 5º DE ED. INFANTIL, NA AULA VIRTUAL.

Na clase de 4 anos, empregamos a miúdo a nosa páxina da Aula Virtual do centro. Queredes darlle un vistazo?: