3 anos - E. Infantil

EDUCACIÓN ARTÍSTICA

ALUMNADO DE INFANTIL

Aviso do profesorado de Educación Infantil:

Estade atentos ao blog e ao voso enderezo de correo electrónico pois enviaremos as recomendacións para estos días.

Material de Refugallo

Os alumos/as de primeiro e segundo de primaria elaboraron xogos con material de refugallo, viñeron a nosa aula a explicarnos cómo os fixeron, e puidémolos probar!!

Foi moi divertido

LETRAS GALEGAS 2017

Este ano o autor homenaxeado é CARLOS CASARES. Os alumnos/as de 5º de primaria viñeron a nosa aula a ler obras deste autor.

Disfrutamos moito desta experiencias!!!

Saída CARRAIS

Os nenos e nenas de 3 anos estamos traballando A VACA, por este moitvo o martes 16 de maio  fixemos unha saída ao concello de Rois.

Unha veciña de Carrais, convidounos a súa casa e alí fixemos un montón de actividades: vimos as vacas, e como se muxían, amosounos como se facía o queixo, e fixemos tamén galletas de nata.

PINTURAS DE PRIMAVERA

ENTROIDO

O xoves 13 de febreiro celebramos o Entroio no cole, disfrazámonos e degustamos doces típicos de estas datas... mmmm....estaba todo boísimo.Guiño

Saída ó Auditorio

O pasado xoves día 9 de febreiro, os nenos e nenas de Infantil, 1º e 2º de Primaria, fixemos unha pequena, pero moi divertida, saída ó Auditorio de Padrón.

OS PITIÑOS

NA AULA DE 3 ANOS ESTAMOS REMATANDO O PROXECTO DOS PITÑOS!!

Resultou moi divertido investigar sobre este animaliño!

pitiño

Unha das cousas que máis nos gustou foi ver cómo nacen os pitiños??? Pódemolo ver no seguinte video:

OS NOSOS NOMES

Na aula de 3 anos estamos traballando os nomes!!!

Elaboramos dous libros interactivos para xogar cos nosos nomes, cada neno/a poderá levalos a súa casa e disfrutar deles unha semana!