3 decembro. DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE 2019

O día 3 de decembro foi o Día Internacional das Persoas con Discapacidade. Nós decidimos darlle visibilidade expoñendo libros con dita temática nos corredores do colexio e pór o noso gran de area falando nas aulas do que significa a palabra “Discapacidade”, do que implica na nosa sociedade e o máis importante: que podemos facer para normalizar ese termo no día a día. Leimos contos, realizamos diferentes actividades empáticas e fixemos nubes de palabras que relacionamos con dita palabra. Un día especial no que dimos un pasiño máis cara a inclusión.

Arturo y Clemetina

Sorry, flash is not available.

O 25 de novembro celebramos o Día Internacional contra a Violencia de Xénero. Cremos que a lectura nos axuda no desenvolvemento da personalidade, da tolerancia, da empatía,... Mellora as relacións humanas e permítenos comunicar mellor os nosos desexos e sentimentos e para para este día, fixemos un traballo co libro " Arturo e Clementina", un conto que reivindica o rol feminino na sociedade, combate os estereotipos sexistas e denuncia a discriminación.

Pintamos o patio de infantil

Xornada con voluntarios para pintar o patio de infantil.

14 de xuño, día Nacional das Linguas de Signos Españolas.

O 14 de xuño celébrase o Día Nacional da Lingua de Signos. Este dia é unha oportunidade para difundir unha imaxen positiva das linguas de signos e das persoas sordas e sordocegas. Tamén para recordar a todos os estamentos que conforman da nosa sociedade que as linguas de signos en España cumplen un papel fundamental para a transmisión de ideas, a relación persoal e social, e o intercambio de coñecemento.

Canto maior sexa o coñecemento destas linguas se acadarán actitudes de tolerancia e empatía na sociedade.

Alfabeto Braille

Braille é un sistema de lectura e escritura táctil pensado para persoas cegas.

Con braille poden representarse as letras, os signos de puntuación, os números, os símbolos matemáticos, etc.

A combinación dos seis puntos permite obter 64 combinacións diferentes, incluindo a que non ten ningún punto, que se utiliza como espazo en branco para separar palabras, números, etc

'Los colores de las flores', de JWT para a Fundación ONCE

Video de JWT para a ONCE, no que se aboga pola inclusión no sistema educativo do alumnado invidente.

LOU, unha curtametraxe contra o bullying

O acoso escolar ou bullying é o tema principal sobre o que se desenvolve Lou, o último corto de animación co que Pixar aspira a ganar o Oscar ao Mellor corto de Animación, premio que se levou o ano pasado ca curtametraxe Piper.

Técnicas de estudo

As veces estudar faise complicado porque non sabemos como facelo. Aprendendo técnicas de estudo mellórase o traballo e disponse de máis tempo para o xogo.

Bótalle unha ollada a estos vídeos!

COMO APRENDER A ESTUDAR

COMO FACER RESUMOS

COMO FACER UN ESQUEMA

REGLAS MNEMOTÉCNICAS ( MEMORIZACIÓN)

8 de marzo, DIA DA MULLER TRABALLADORA

Esta é unha celebración que as Nacións Unidas declararon no ano 1978, pero que ten a súa orixe o 8 de marzo de1908, en Nova York, onde 146 mulleres morreron queimadas na industria textil Cotton polas bombas incendiarias que lanzaron dentro do edificio ante a negativa das mulleres de abandonar o encerro en sinal de protesta por esixir o que lles pertencia. O “Día Internacional da Muller “ representa o recoñecemento dos logros acadados, pero tamén a denuncia pública das situacións que continúan fomentando as desigualdades entre ás mulleres.

Visita da ONCE

A organización nacional de cegos españois

A charla que nos deron tratou de explicar todo o relacionado con esta organización que non só está adicada as persoas cegas, senón que tamén axuda as persoas con outras descapacidades. Esta axuda é moi  importante porque grazas a ONCE poden ter un traballo.

Nas persoas con déficit visual destaca a súa forma de comunicarse coa lingua Braille. A súa vida tampouco  é tan distinta a nosa, poden facer todo tipo de deporte e icluso participar nos xogos paralímpicos.

Moitas grazas pola vosa visita ao nosos centro!

Texto: Miguel de 5º EP