COLABORACIÓN CON "AYUDA EN ACCIÓN"

iMpulsa é un proxecto que ven da man de Ayuda en Acción. Trabállase con alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria e, ten como principal obxectivo contribuir ao desenvolvemento integral do alumnado, fortalecendo o seu autocoñecemento, apoiando a toma de decisións basadas nos seus intereses e capacidades. Tamén, tratamos de facilitar unha transición existosa cara a Educación Secundaria Obrigatoria.

As iniciativas levadas a cabo complementan as xa existentes no CEIP de Arzúa. A maiores o enfoque do proxecto iMpulsa, céntrase no desenvolvemento de competencias clave como a intelixencia emocional, a comunicación, o traballo en equipo e a toma de decisións. Adaptamos todas as actividades a cada nivel e necesidades do alumnado para promover o seu desenvolvemento escolar de xeito positivo.

En definitiva, tratamos que as nosas accións inflúan no desenvolvemento da intelixencia emocional, priorizando o crecemento emocional dende idades temperás. Ademáis, guiamos ao alumnado na exploración vocacional mediante enfoques lúdicos e participativos, fomentando o recoñecemento de intereses, habilidades e fortalezas únicas.