FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023-2024.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E  MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2021/22

BENEFICIARIOS

ALUMNADO QUE O VINDEIRO CURSO 2023-2024 CURSE DE1º A 6º DE PRIMARIA

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO:

alumnado matriculado en 3º e 4º de Primaria.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO:

alumnado matriculado en 1º e 2º de Primaria.

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR:

alumnado matriculado en educación Primaria.

O alumnado de 5º e 6º (E_Dixgal) está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto pero PODERÁ SOLICITAR A AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR cando reúnan os requisitos establecidos na Orde.

PRAZO DE PRESENTACIÓN

Do 20 de Maio ao 21 de Xuño

ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

ANEXO I (Solicitude)

ANEXO II (Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar)

Podes descargar os Anexos no seguinte enlace:

Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

Excepcionalmente (cando non sexa posible facelo polos medios anteriores), poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:

- Certificado ou volante de convivencia.

- Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

Certificado de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia non expedido pola Administración Autonómica

Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor ou titores carezan de DNI e NIE.

IMPORTANTE:

TODAS AS SOLICITUDES DEBERÁN ESTAR DEBIDAMENTE ASINADAS PARA QUE TEÑAN VALIDEZ.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros (https://www.edu.xunta.es/ fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.