DÍA DE ROSALÍA_2022

No noso colexio levamos xa días facendo actividades para conmemorar o Día de Rosalía. Cada titoría do centro preparou un cartel cun poema da escritora. Con todos eles montamos este mural colectivo.

A actividade, que leva por nome "Rosalía ilumina Arzúa", foi realizada en colaboración co instituto da vila e financiada polo Concello de Arzúa. Estes días colocaranse os carteis pendurados dos farois da rúa principal do pobo.

Esta é unha pequena mostra dos carteis que se colocaron:

Este vídeo corresponde ao traballo desenvolvido na aula de 3 anos-B.

Mostra dos traballos realizados na aula de 5 anos-B:

O alumnado de 4 anos-A fixo este collage de Rosalía dedicado ao seu libro titulado "La Flor".

Alumnado de 1ºA e 1ºB:

Esta é unha mostra dos traballos realizados en 2º A:

Os nenos e nenas de 2ºB fixeron estes traballos:

O alumnado de 4º E.Primaria está lendo poemas do libro de "Follas Novas". Cada alumno e alumna deberá gravar un vídeo lendo un poema ou fragmento desta obra e ao rematar retará a unha ou dúas persoas a facer o mesmo. Unha boa idea para achegarse á obra de Rosalía de Castro!!

Pensamentos de Rosalía:

O alumnado de 6ºE.Primaria colocou o poema de Rosalía que lle foi asinado nunha cartolina, ilustrouno e memorizouno. Despois, cada alumno e alumna recitouno na clase diante dos demais. Conseguimos con isto coñecer un pouquiño máis a obra poética desta gran escritora. Os traballos témolos agora expostos no corredor da segunda planta do centro.