SESIÓN DE CONTACONTOS

O pasado mércores o alumnado de 2º, 3º, 4ª, 5ª, e 6º de Educación Primaria tivo a oportunidade de asistir e participar en sesións de contacontos relacionadas coas lecturas obrigatorias do segundo trimestre.

Este ano non foi posible ter o encontro cos escritores, pero igualmente poidemos gozar dunha sesión moi divertida impartida pola contacontos Vicky.

En cada sesión, a relatora foi contando a historia do libro que os nenos e nenos leran e traballaran previamente. Pero desta vez, fixo partícipes aos cativos e cativas na mesma, xa que se converteron nos aunténticos e auténticas protagonistas de cada historia.

Deste xeito, o alumnnado de 2º de Educación Primaria gozou desta sesión de contancontos na que eles e elas representaron aos personaxes do libro "El papá que se puso toda la ropa" de Allan Ahlberg.

Neste conto nárrase a historia dunha familia moi simpática composta polo señor e a señora Gaskitt, os mellizos Gus e Gloria e o gato Horacio, aos que lles ocorren divertidísimas aventuras.

O alumnado de 3º e 4º participou na sesión de contacontos relacionada co libro de lectura "Un elefante ocupa mucho espacio" de Elsa Bornemann.

Neste caso, este libro está composto por quince contos breves que abordan temas universais: liberdade, amizade, solidariedade, xustiza...

E, finalmete, os rapaces e rapazas de 5º e 6º convertéronse nos protagonistas da historia de "Querido hijo: estás despedido" de Jordi Sierra i Fabra.

Pode unha nai despedir ao seu fillo? Pois isto é o que lle sucedeu a Miguel por desordenado, traveso e desobediente. Transcurrido o prazo de trinta días que lle deron, deberá abandonar a súa casa.

Foi moi divertido!Risa