TRABALLAMOS RELIXIÓN DESDE A CASA (VOLUNTARIO)

Un saúdo e saúde para todo o alumnado do CEIP de Arzúa e as súas familias de parte da mestra de Relixión. Aquí vos deixo unha semana máis as tarefas de Relixión e lembrade o seu carácter voluntario; ninguén mellor que vós para valorar a carga de traballo que teñen os vosos fillos e as vosas fillas e a viabilidade de levalas a cabo. Grazas polo voso esforzo e moito ánimo!

Para o alumnado de Relixión de 5º e 6º esta semana propóñolles unha actividade de repaso sobre os libros da Biblia. A Biblia é un dos libros máis lidos da historia como amosa o feito de que se traduciu a máis de 2000 idiomas. Como lembraredes trátase dun conxunto variado de libros e de xéneros literarios: narracións, poesías, cartas, textos de leis, crónicas, proverbios, profecías...O obxectivo desta actividade é identificar a Biblia como o libro sagrado dos cristiáns e coñecer as súas partes ( Antigo Testamento e Novo Testamento) e a súa diversidade de xéneros.

FAI CLICK AQUÍ PARA VER AS ACTIVIDADES

Lembrade que o correo electrónico para enviar as vosas tarefas é: relixion@arzua.net