DÍA DO LIBRO

É unha conmemoración anual que se celebra o 23 de abril, día do falecemento de Miguel de Cervantes, coa idea de fomentar a lectura e promover o libro como unha ferramenta esencial de enriquecimento cultural. Idea que souberon expresar moi ben os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria neste orixinal e creativo mural con frases e debuxos que destacan a importancia dos libros.

Con este mesmo motivo, e cando as condicións meteorolóxicas o permitiron, celebramos no noso centro a tradicional xornada de "Comparticontos" (ou Apadriñamento Lector) da que disfrutaron tanto o alumnado máis novo como os máis maiores. Nesta actividade o alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria fixo unha representación por grupos de dez contos escollidos por eles mesmos ao resto dos alumnos e alumnas do colexio. Esta xornada de lecturas compartidas tivo lugar no patio do centro, como xa vén sendo habitual, e conxugou dramatización, narración oral e incluso música como elementos motivadores destinados a espertar o interese polos libros e pola lectura. Obxectivo que pensamos que se acadou satisfactoriamente como se pode comprobar nas seguintes imaxes.

O maís forteO máis forte

Yo soy el rey

Platero y yo

A casa grande

A manchas ou a raias?

Paco Papán

Olaf

Corre, corre cabaciña

Vida secreta de las mamás

A viaxe das bolboretas

Grazas a todas e a todos pola vosa colaboración e participación, e por facer desta xornada unha oportunidade marabillosa de gozar da lectura e dos libros.