CONTACONTOS "LEONOR Y LA PALOMA DE LA PAZ"

Un grupo de alumnos e alumnas que colaboran voluntariamente coa Biblioteca Escolar, dentro do programa Bibliotecas Escolares Solidarias, e que contribúen dun xeito solidario a dinamizar a biblioteca, organizaron, xunto co profesorado de Biblioteca ,unha actividade de lectura compartida con motivo da conmemoración do Día da Paz. Nove alumnos e alumnas colaboradores prepararon o conto "Leonor y la paloma de la paz" co fin de motivar e facer gozar ao alumnado de Educación Infantil do mundo do contos e espertar neles o interese polos libros.

Tamén dialogaron cos máis pequenos sobre a mensaxe de empatía e amizade que había no conto narrado.

E cantaron todos xuntos pola amizade e a paz.

Grazas a todo o alumnado colaborador da Biblioteca pola súa labor altruísta e desinteresada.