DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER_25 NOVEMBRO

Seguimos necesitando datas para denunciar a violencia sistemática, física ou simbólica, que se exerce contra as mulleres na casa, na rúa, no traballo...

Os centros educativos sumámonos a esta conmemoración do 25 de novembro realizando múltiples actividades.

No noso centro, este curso, todas as actividades xiraron arredor da canción de Rozalén "A porta violeta". O departamento de Orientación escolleu vídeos, fichas, lecturas... para traballar desde Infantil ata 6º E.P esta temática nas aulas.

O alumnado de 5º B foi o encargado de preparar o mural que se colocou na entrada do colexio.

Pero creáronse outros murais en distintos corredores do centro, como o que fixo o alumnado de 1º E.P.

Os nenos e nenas de 4º e 5º E.P participaron tamén nunha Xincana coeducativa "Sen violencia, sen medo". Tratábase de detectar e escapar dos estereotipos e prexuízos que nos veñen impostos pola sociedade, aprender e respectar aos outros, coñecer o significado da violencia de xénero e todo o que conleva, recoñecer o que é un abuso, unha ameaza e promover unha actitude de rexeitamento de tales comportamentos...

Traballáronse lecturas como: "Rosa Caramelo" en 1º e 2º E.P, "Arturo e Clementina" en 3º e 4º E.P e "A historia dos Bonobos con lentes" en 5º e 6º E.P. Este último deu pé a establecer un debate na aula sobre o papel das mulleres e dos homes na sociedade.

Así representaron algunhas nenas o país imaxinario dos Bonobos, un lugar onde homes e mulleres comparten as tarefas e as mulleres non sofren ningún tipo de discriminación.