DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA

O 20 de novembro conmemórase o Día Universal dos Nenos e Nenas. É un día de celebración polos avances conseguidos, mais sobre todo é un día para chamar a atención sobre a situación dos nenos e nenas máis desfavorecidos, dar a coñecer os dereitos da infancia e concienciar ás persoas da importancia de traballar día a día polo seu benestar.

Por iso, no noso centro realizamos diversas actividades:

- Elaboración dun mural feito polo alumnado que leva como título "Dereitos da infancia. Deféndeos, respéctaos". Quedou así de bonito!

- Visita á Casa da Cultura. O Departamento de Cultura do Concello ofertou diferentes obras teatrais dirixidas a todos os nenos e nenas do colexio para celebrar este día:

O luns foron os rapaces e rapazas de Educación Infantil a ver unha representación teatral.

O martes asistiu o alumnado de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria a ver o espectáculo "Contos de recreo" de Redrum Teatro.

O mércores acudiron os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria a ver a obra "Leonardo e os fontaneiros" de Ubú Teatro.

- Traballamos e aprendemos sobre a temática nas aulas.

Foron uns días moi divertidos nos que aprendemos algo máis sobre os Dereitos que teñen todos os Nenos e Nenas do mundo!