RESOLUCIÓN CONXUNTA DAS CONSELLERÍAS DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADE E FORMACIÓN PROFESIONAL E DE SANIDADE QUE APROBAN AS INSTRUCIÓNS POLAS QUE SE INCORPORAN A DECLARACIÓN DE ACTUACIÓNS COORDINADAS EN MATERIA DE SAÚDE PÚBLICA APROBADAS POLO CONSEJO INTERTERRITORIAL DO SISTEMA NACIONAL DE SALUD PÚBLICA E A ACTUALIZACIÓN DAS RECOMENDACIÓNS SANITARIAS DO COMITÉ CLÍNICO AO PROTOCOLO DO 22 DE XULLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020-2021.
Os días 7, 8 e 9 de setembro, terán lugar reunión informativas para pais/nais/titores/as legais do alumnado do centro.
As datas e horas para cada nivel educativo quedan reflectidas na seguinte táboa:
DÍA |
HORA |
NIVEL |
LUNS 7 DE SETEMBRO |
11:00H |
5 ANOS |
LUNS 7 DE SETEMBRO |
13:00H |
3 ANOS |
LUNS 7 DE SETEMBRO |
17:00h |
4 ANOS |
MARTES 8 DE SETEMBRO |
10:00H |
1º DE PRIMARIA |
MARTES 8 DE SETEMBRO |
12:00H |
3º DE PRIMARIA |
MARTES 8 DE SETEMBRO |
17:00H |
2º DE PRIMARIA |
MÉRCORES 9 DE SETEMBRO |
10:00H |
4º DE PRIMARIA |
MÉRCORES 9 DE SETEMBRO |
12:00H |
5º DE PRIMARIA |
MÉRCORES 9 DE SETEMBRO |
16:00H |
6º DE PRIMARIA |
As persoas que asistan ás reunións serán recibidas no patio cuberto do colexio, baixo as seguintes medidas de seguridade:
- Un único asistente por alumno/a (sen nenos/as).
- Obrigatorio uso de máscara.
- Manter a distancia de seguridade e medidas de hixiene.
-
Aquelas familias de alumnado beneficiario e beneficiaria de becas NEAE no presente curso 2019/2020:
O Ministerio de Educación e Formación Profesional publicou unhas modificacións en relación ás mesma no presente curso 2019-2020.
NON DEIXEDES DE CONSULTAR OS CAMBIOS
CLICA NA IMAXE
Concretamente das becas de NEAE referidas a:
·
Reeducación pedagóxica
·
Reeducación da linguaxe
·
Axudas para o alumnado de altas capacidades
Recolle o seguinte:
IMPRESOS PARA O PAGO DO COMEDOR MES DE MARZO
Ponse en coñecemento daquelas familias do alumnado usuario do comedor escolar que por renda familiar resulta pagador que están dispoñibles os impresos para o pagamento de taxas correspondentes ao mes de marzo.
Estes certificados serán enviados pola dirección do CEIP de Arzúa ás familias. Para iso, estas deberán enviar un correo electrónico ao centro (ceip.arzua@edu.xunta.es), indicando como asunto IMPRESOS COMEDOR e referindo, en dito correo, o nome e apelidos do alumno, o nome e apelidos do pai/nai/titor/a legal e a dirección de correo electrónico á que solicitan que lles sexan enviados.
- - As froitas da primeira semana serán: melón, clemenvilla, mazá Golden,pera, e mazá vermella.
- - As froitas da segunda semana serán: clementina, melón, plátano, melón e pera.
Adxunto | Tamaño |
---|---|
Libros primaria.pdf | 1.61 MB |
Libros Infantil.pdf | 322.04 KB |
Información_Admisión (2).pdf | 97.04 KB |
solicitude.pdf | 558.82 KB |
FONDO LIBROS .pdf | 1.73 MB |
SOLICITUDE COMEDOR.pdf | 124.68 KB |
SOLICITUDE COMEDOR.pdf | 124.89 KB |
SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR.pdf | 109.36 KB |
INFORMACIÓN COMEDOR E TRANSPORTE.pdf | 583.95 KB |
1_LISTADO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO DE EDUCACIÓN PRIMARIA-CURSO 2020-2021.pdf | 2.62 MB |
impreso_autodeclaración.pdf | 307.09 KB |
Programa de acollida.pdf | 650.95 KB |