CEIP A PAZ-Tintureira

- Calendario escolar curso 2023-24

- Revista escolar "O Rechouchío" nº 19

- Os nosos vídeos en: VIMEO - YOUTUBE

Conecta cos nosos cursos e blogues:

Blogue de E. Física

ADMISIÓN NOVO ALUMNADO

Admisión de novo alumnado.

A quen vai dirixido este proceso de admisión:

- Alumnado de 6º de Educación Primaria que queira continuar os seus estudos da ESO nun instituto diferente ao IES Coruxo.

- Alumnado dos distintos cursos do noso centro que queira cambiar de colexio.

- Alumnado que se escolariza por primeira vez: 4º Educación Infantil (3 anos).

Prazas dispoñibles no noso centro:

- 4º de Infantil, 20 vacantes

- 5º Infantil, 6 vacantes

- 6º Infantil, 0 vanactes

- 1º Primaria, 7 vacantes

- 2º Primaria 0 vacantes

- 3º Primaria, 0vacantes

- 4º Primaria, 0 vacantes

- 5º Primaria, 13 vacantes

- 6º Primaria, 0 vacantes

Prazo: 1-20 marzo

Solicitude: Imprimir, cubrir e entregar ANEXO II

As solicitudes poden presentarse tamén por vía electrónica, mediante formulario normalizado disponible na aplicación informática “admisionalumnado” (https://www.xunta.gal/admisionalumnado), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Que debo entregar:

. O anexo II (Cod. ED550B) cuberto e asinado.

. Fotocopia do libro de familia de todos os membros da unidade familiar

Lugar de entrega:

. Na secretaría do centro solicitado como 1ª opción.

No caso do noso centro preferiblemente de 09:15 a 10:00.

Que debo ter en conta:

. Cada alumno/a somentes pode entregar unha única solicitude, esta debe ser entregada no centro en que pretenda ser admitido en primeiro lugar.

. A solicitude deberá ser asinada por ambos proxenitores ou polos representantes legais.

. No caso de separación, no que a patria potestade esté atribuída, con carácter exclusiva, a un deles, e preciso presentar ademais a resolución xudicial correspondente.

. No caso de familia monoparental, esta deberá acreditarse segundo o recollido no artigo 25 da orde de 12 de marzo de 2013.

. Para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE), achegarase xunto coa solicitude, a documentación que acredite as circunstancias que fundamentan esta petición.

. Para a valoración da renda da unidade familiar, constará a cantidade que resulte da suma das casiñas da base impoñible xeral (392) e da base impoñible do aforro (402) da/as declaración/s do imposto sobre a renda das persoas físicas (exercicio fiscal 2017).

. O punto do baremo que fai referencia ao criterio complementario asignado polo centro será otorgado aos fillos de antigos alumnos ou alumnas.

• A listaxe provisional de Admitidos coñecerase en torno ao 25 de Abril.

Protección dos menores e prevención de riscos en internet.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO 2024

O venres 23 de febreiro celebramos no colexio o día de "Rosalía de Castro".

O programa foi o seguinte:

- Lectura da biografía de "Rosalía de Castro".

- Recitado do poema "Miña casiña, meu lar" no que participou o alumnado do Centro.

- Música tradicional galega.

- Degustación do "Caldo de Gloria" no comedor escolar.

Non deixedes de visitar a entrada sobre Rosalía publicada no blogue da Meiga Tintureira.

ENLACE

Entroido 2024

O pasado venres día 9 de febreiro celebramos o entroido no noso cole.

Debido ás inclemencias do tempo tivemos que aprazar o xuízo do meco, pero o venres 16, este pequeno trasno non se librou de nos.

Aquí tedes o vídeo onde podedes ver o ben que o pasamos.

VÍDEO

Tamén deixámosvos as fotos de grupos e da festa que tivemos despóis do suoer desfile que fixeron on todos os nenos e nenas do cole.

Esperamos que o pasárades tan ben coma nos.

Obradoiro Ópera "A frauta máxica"

Qué gran sorte foi ter este Obradoiro da man do noso querido Andoni Martinez baraño,  coñecido coma o "Tenor do confinamento".

Fíxonos viaxar no tempo e navegar nun mar de emocións.

Moitísimas grazas Mozart.

Andoni Martinez Baraño info@eraseunavezlaopera.com

CAMIÑANDO XUNTOS POLA PAZ

Desde o ano 1964 celébrase cada 30 de xaneiro o Día Escolar da Non Violencia e a Paz. Nesta data conmemórase a morte de Gandhi, a quen curiosamente non lle foi nunca concedido o Premio Nobel da Paz.

Un ano máis no colexio celebramos esta festividade con traballos de aula e diversas actividades plásticas e musicais.

O mural de centro  transformouse nun “CAMIÑANDO XUNTOS POLA PAZ” decorado coas PEGADAS feitas por todos os nenos e nenas do colexio.

O alumnado de sexto leu un precioso manifesto pola Paz.

Posteriormente todos xuntos bailamos e cantamos "O Baile da Paz"

Plan do Concello en colaboración coa Asociación Érguete.

XA TEMOS AS DATAS PARA AS PORTAS ABERTAS!!!