CEIP A PAZ-Tintureira

- Revista escolar "O Rechouchío" nº 15

- Álbumes de fotos 2017-2018

- Os nosos vídeos en: VIMEO - YOUTUBE

Conecta cos nosos blogues:

Blogue de E. Física

ANPA A Paz Tintureira

Conecta cos nosos libros para repasar:

LISTAS DEFINITIVAS BENEFICIARIOS FONDO DE LIBROS 18-19

Publicamos as listaxes definitivas dos alumnos e alumnas de 3º a 6º de Educación Primaria beneficiarios do Fondo de Libros para o curso 2018/2019.

LISTAXE ADMITIDOS FONDOLIBROS

Os libros de texto serán entregados aos alumnos/as polo titor/a unha vez iniciado o curso escolar.

Lembrámoslles que as persoas que teñan algún vale sen recoller deberán pasar na primeira semana de setembro a recollelo.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2017/2018

Despedimos o curso 2017/2018 cos vídeos do festival de fin de curso.

Os nenos e nenas interpretaron coreografías coas cancións máis votadas polas familias, e o resultado foi un festival moi marchoso e emotivo, xa que, unha vez máis, e con moita mágoa, tivemos que despedir a unha nova promoción de 6º curso.

INFANTL 3 ANOS

INFANTIL 4 ANOS

INFANTIL 5 ANOS

GRADUACIÓN INFANTIL 5 ANOS

1º CURSO

2º CURSO

3º CURSO

4º CURSO

5º CURSO A

5º CURSO B

6º CURSO

6º GRADUACIÓN

O CLAUSTRO DO CEIP A PAZ-TINTUREIRA

DESEXÁVOS UNHAS FELICES VACACIÓNS!

VÉMONOS DE NOVO O 12  DE SETEMBRO!

BENEFICIARIOS FONDO DE LIBROS CURSO 18/19

Publicamos as listas provisionais dos alumnos e alumnas de 3º a 6º de Educación Primaria beneficiarios do Fondo de Libros para o curso 2018/2019.

A lista definitiva será publicada este venres día 6.

LISTAS PROVISIONAIS ADMITIDOS

LISTAS PROVISIONAIS EXCLUIDOS

Se solicitaron dita axuda e teñen algunha dúbida pódense por en contacto co centro a través do teléfono ou correo electrónico: ceip.apaz@edu.xunta.es

Tal como lles informáramos, estes libros serán entregados aos alumnos/as polo titor ou titora unha vez que de comezo o curso escolar.

Os alumnos/as a quen se lles adxudicou 6 libros non terán que mercar ningún libro, agás o libro de inglés "ACTIVITY BOOk" e o Caderno de Músicaxa que, estes non están incluídos no Fondo de Libros de ningún curso.

Os que teñan menos de 6 libros deberán agardar a lista definitiva para saber que libros lle foron asignados.

OS VALES PARA LIBROS (1º e 2º) e para MATERIAL (1º a 6º) poderán ser recollidos esta semana en horario de 10h a 14h.

Os vales non recollidos esta semana poderán ser recollidos na primeira semana de setembro.

Os libros de texto concedidos serán entregados polos titores/as en setembro ao inicio do curso escolar.

ANUNCIO ADMISIÓN VOLUNTARIOS COMEDOR

Anúnciase a apertura do prazo de admisión dos membros da comunidade educativa do CEIP A PAZ, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario de comedor escolar durante o curso 2018-2019.

As nais, pais, titores legais e acolledores familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2018-2019, colaborar de xeito altruista nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan en dirección.

O prazo para presentar solicitudes permenecerá inicialmente aberto ata o día 11 de Setembro de 2017, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o día 20 de Decembro de 2018.

Durante o curso escolar 2018-2019 somentes se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

A directora

LISTAS DE LIBROS 2018/2019

Presentamos a lista de libros para o  curso académico 2018-2019.

Prema no enlace correspondente.

LISTA LIBROS ED INFANTIL

LISTA LIBROS ED PRIMARIA

O RECHOUCHÍO Nº 16

Rematado o curso escolar 17-18 presentamos a nosa revista escolar "O RECHOUCHÍO", promovida polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e coa participación de todos os cursos do colexio.

Xa vai polo nº16 e nesta ocasión convértese nunha revista musical.

Podedes ver as cancións premendo en cada un dos títulos que aparecen no índice debaixo da imaxe.

ÍNDICE;

1. "A SAIA DA CAROLINA"( ED. INFANTIL 3 ANOS).

2. "NA BEIRA DO MAR"( ED. INFANTIL 4 ANOS).

3. "SEMENTAR SEMENTAREI"( ED. INFANTIL 5 ANOS).

4. "A RIANXEIRA"( 1º ED. PRIMARIA).

5. "O SACRISTÁN DE COIMBRA"( 2º ED.PRIMARIA).

6. "CORPIÑO XEITOSO"(3º ED.PRIMARIA).

7. "O TREN"( 4º ED. PRIMARIA).

8. "O GATO METIDO NUN SACO"( 5º ED. PRIMARIA).

9. "XOTA DA ERMIDA"(6º ED. PRIMARIA).

10."IMAGINE"(AULA DE INGLÉS).

11. "SEXTO DESPÍDESE".

REUNIÓN FAMILIAS INFANTIL 3 ANOS

Convócase ás familias do alumnado de 3 anos do próximo curso 2018-2019 a unha reunión coa titora dos seus fillos e fillas na seguinte data e horario:

MÉRCORES 27 XUÑO ÁS 13 HORAS

Contacto da Ludoteca

Para contactar coa Ludoteca de Coruxo, con sede no noso colexio, poden chamar ao seguinte número de teléfono:

Axudas comedor, libros e material escolar do Concello de Vigo

O Concello de Vigo convoca as axudas do comedor escolar para alumnado de Educación Infantil e Primaria,  e para a adquisición de libros e material de E. Infantil.

Debido a que o noso centro xa disfruta da concesión das becas  da Xunta de Galicia de comedor (para infantil e primaria), o alumnado  deste centro non poderá acceder as axudas municipais para o concepto de comedor.

O alumnado de Educación  Infantil si poderá solicitar as axudas de libros e material do Concello. Dentro do concepto de material de E. Infantil inclúese: mandilón, material funxible...

As solicitudes presentaranse mediante cita previa, que se poderá solicitar a través dos teléfonos: 010 ou 986 810260 ou da páxina web: enlace

Os/as interesados/as deberán presentar un certificado emitido polo centro escolar que deberán solicitar na secretaría do colexio.

As solicitudes e a información sobre os requisitos para esta convocatoria pódense consultar na seguinte páxina web: enlace