CEIP A PAZ-Tintureira

- Revista escolar "O Rechouchío" nº 15

- Álbumes de fotos 2018-2019

- Os nosos vídeos en: VIMEO - YOUTUBE

Conecta cos nosos blogues:

Blogue de E. Física

Conecta cos nosos libros para repasar:

COMEZAMOS O NOVO CURSO ESCOLAR 2019/2020

Benvid@s a un novo ano académico, comezamos con moita ilusión e sobre todo con moita enerxía xa que este ano todo o equipo de Tintureira imos ir de Olimpiadas.

TINTU CANTA!

Antes de dar paso a un novo curso escolar queremos rematar o anterior con este pequeno agasallo a modo de agradecemento hacia a profe Nuria e a todos os participantes no coro Tintucanta 2019.

LISTA DEFINITIVA BENEFICIARIOS FONDO DE LIBROS CURSO 19/20

Publicamos as listas definitivas dos alumnos e alumnas de 3º a 6º de Educación Primaria beneficiarios do Fondo de Libros para o curso 2019/2020.

ENLACE ÁS LISTAXES DEFINITIVAS

Se solicitaron dita axuda e teñen algunha dúbida pódense por en contacto co centro a través do  correo electrónico: ceip.apaz@edu.xunta.es

Tal como lles informáramos, estes libros serán entregados aos alumnos/as polo titor ou titora unha vez que de comezo o curso escolar.

Os alumnos/as a quen se lles adxudicou 6 libros non terán que mercar ningún libro, agás o libro de inglés "ACTIVITY BOOk" e o Caderno de Músicaxa que, estes non están incluídos no Fondo de Libros de ningún curso.

Os vales que non foron recollidos esta semana poderán ser recollidos na primeira semana de setembro.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2018/2019

Familias, xa podedes visualizar os vídeos do Festival de Fin de curso 2019.

Con eles despedímonos dun fantástico curso escolar adicado ao Monte, a súa protección e conservación.

Pronto estaremos de volta cun novo lema e con novas sorpresas e actividades.

FELIZ VERÁN!

Infantil 3 anos

Infantil 4 anos

Graduación Infantil 6 anos

1º Curso

2º Curso

3º Curso

4º Curso

5º Curso

6º Curso

Graduación 6º Curso

Coro Tintucanta

ANUNCIO ADMISIÓN VOLUNTARIOS COMEDOR

Anúnciase a apertura do prazo de admisión dos membros da comunidade educativa do CEIP A PAZ, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario de comedor escolar durante o curso 2019-2020.

As nais, pais, titores legais e acolledores familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2019-2020, colaborar de xeito altruista nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan en dirección.

O prazo para presentar solicitudes permenecerá inicialmente aberto ata o día 11 de Setembro de 2019, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o día 21 de Decembro de 2019.

Durante o curso escolar 2019-2020 somentes se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

Prema no curso correspondente para acceder á lista de libros de texto.

Infantil 3 anos

Infantil 4 anos

Infantil 5 anos

1º curso

2º curso

3º curso

4º curso

5º curso

6º curso

Nas primeiras semanas do mes de xullo publicaremos na nosa páxina web as listas dos alumnos beneficiarios do Fondo de Libros de 3º a 6º de Educación Primaria.

FORMALIZACION MATRICULA NOVOS ALUMNOS CURSO 2019-20

A formalización de matrícula para os novos alumnos do vindeiro curso farase entre o 20 e o 30 de Xuño.

Documentación a entregar:

- Documento de formalización de matrícula. ENLACE

- Anexo para o centro. ENLACE

- Autorización Imaxe alumno ENLACE

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Fotocopia da cartilla de vacinacións.

- Informe médico sanitario do pediatra en caso de intolerancias, alerxias ou enfemidades significativas.

- Catro fotos co nome e apelidos escritos na parte de atrás.

Revista escolar "O rechouchío" nº 17.

Estreamos a edición nº 17 da revista escolar "O RECHOUCHÍO", promovida polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e coa participación de todo o alumnado, profesorado e ANPA do colexio.

Nesta ocasión "Botámonos ao monte".

Esperamos que vos guste!!!

Extraterrestres en Tintureira.

Na aula de cinco anos estivemos a investigar sobre o sistema solar, e como remate de proxecto fixemos un video onde os nosos extraterrestres falan coa voz dos nen@s. Alucinante!!!

Preme na imaxe para ver o noso video.