CEIP A PAZ-Tintureira

- Calendario escolar curso 2019-20

- Revista escolar "O Rechouchío" nº 15

- Os nosos vídeos en: VIMEO - YOUTUBE

Conecta cos nosos cursos e blogues:

Blogue de E. Física

Conecta cos nosos libros para repasar:

Entroido 2020 Baile

O Entroido xa está a piques de chegar

e este baile debes preparar!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Aquelas familias interesadas en coñecer o noso colexio de cara á matriculación para o vindeiro curso 2020/2021, poderán facelo na xornada de portas abertas que terá lugar:

Martes, 18 de febreiro ás 17:00 h

Martes, 3 de marzo ás 17:00 h

Invitámolos tamén a coñecer o noso centro visitando os distintos apartados desta web nos que obterán información sobre as nosas instalacións e as actividades que desenvolvemos.

O prazo de entrega de solicitudes de admisión será entre o 1 e o 20 de marzo.

Se desexa saber se o noso centro lle corresponde por zona prema  AQUÍ

O noso centro é a ZONA 11.

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO CURSO 2020/2021

Iníciase o proceso de admisión do alumnado, as familias deberán ter presente o seguinte calendario.

Publicarase no taboleiro e na web do centro a información referida as distintas fases.

PRIMEIRA FASE: RESERVA DE PRAZA NO CENTRO ADSCRITO (1-17 febreiro)

Este proceso está dirixido ao alumnado de 6º de Ed. Primaria que vaia realizar no 20-21 o curso de 1º da ESO no noso centro adscrito, o IES Coruxo.

O alumnado que esté actualmente matriculado nalgún curso no noso centro e que non vaia cambiar de colexio, non necesita facer ningún trámite, a súa praza queda automáticamente reservada para o curso seguinte. Se desexan facer algún cambio con respecto a materia optativa relixión/valores, deberán solicitar este cambio no centro durante este prazo.

O alumnado de 6º de primaria que vaia cursar 1º da ESO no seu centro adscrito, o IES Coruxo, deberá entregar na secretaría do noso centro o Anexo I de reserva de praza cuberto e asinado, poden imprimilo no seguinte enlace. ENLACE ANEXO I

Poden tamén presentar esta solicitude na Sede electrónica da Xunta de Galicia ENLACE

O prazo para entregar este ANEXO I estará aberto entre o 1 e o 17 de febreiro.

SEGUNDA FASE: SOLICITUDE DE PRAZA (1 marzo-aínda sen concretar)

Este proceso está dirixido a:

- O alumnado novo que vaia cursar 4º de Educación Infantil (3 anos) no curso 20-21.

- O alumnado procedente doutros centros.

- O alumnado de 6º de Primaria que vaia cursar 1º da ESO noutro centro diferente ao seu centro adscrito.

Entregar cuberto o ANEXO II  no centro solicitado como 1ª opción, e fotocopia do libro de familia (de todos os membros).

MAIS INFORMACIÓN:

www.edu.xunta.gal

DÍA DA PAZ

Durante estes días adornamos o noso cole con murais para celebrar o acto do día da Paz como se merece. Que vos parecen?

E por fin chegou o día! Houbo cancións e lectura dun manifesto de Paz por parte do alumnado de sexto curso. Aquí tedes unhas imaxes dos momentos máis emotivos que vivimos todos xuntos.

IGUALDADE E INTEGRACIÓN NO DEPORTE

O pasado venres viñeron a darnos unha interesante charla sobre integración e igualdade no deporte. O monitor era moi simpático, e ao final de todo invitounos a que colaborásemos con él nuns xogos. Foi xenial!!Guiño

DÍA DA PAZ 2020

Presentamos a canción que interpretaremos o día da Paz deste ano 2020.

Os seguintes vídeos axudaranvos a practicala.

"Todos Somos Capitáns" de Magín Blanco

Versión con Pictogramas

ALMANAQUE 2020

Ano novo, calendario novo!!

Mirade o almanaque que elaboramos para o ano 2020 relacionado co tema do noso proxecto deste curso. A que é moi bonito?

FESTA DE NADAL 2019

Así de ben o pasamos na celebración de Nadal deste ano.

Volvemos a contar un ano máis coa visita do Paxe Real ás aulas de Infantil e Primaria, momento que os máis peques aproveitaron para entregarlle as súas cartas para os Reis Magos.

A Anpa do colexio volveu organizar un espectáculo teatral, este ano ao cargo da compañía Troula.

Comemos ata fartar turrón e roscón.

Cantamos e bailamos as panxoliñas con moito ritmo.

Contamos tamén cunha actuación dalgunhas nais do colexio, impresionantes!

E finalmente, repartindo moita alegría, a Anpa sorteou as tradicionais cestas de Nadal.

A Ludoteca sorprendeunos con esta árbore de Nadal feita con materiais de refugallo

Esperamos que desfrutarades moito deste día e desexarvos de parte de toda a comunidade educativa unhas

Felices Festas!

TINTUNADAL 2019

Este mes fixemos unha morea de cousas no cole para ter todo preparado e recibir o Nadal como se merece. Aquí vai un resumo de todas elas. Non volo podedes perder!!

1. Murais de inverno

Botádelle unha ollada aos nosos murais de inverno. A que son animados?

2. Decoración de portas

As portas do cole tamén se lles pegou o ambiente de inverno e Nadal Guiño

3. Christmas Infantil, 1º e 2º de Primaria

Os rapaces/zas deixaron voar a súa imaxinación para elaborar estes orixinais Christmas

INFANTIL

1º E 2º

4. Máis espazos decorados

Na ludo, na entrada e no patio do noso cole tamén é Nadal...

5. Visitas marabillosas

Tamén recibimos a marabillosa visita do Carteiro Real, quen lle transmitiu todas as peticións dos rapaces/as aos Reis MagosSorprendido

6. Festival Nadal

E ao fin chegou o día!! Todo preparado no pavillón para celebrar o Nadal por todo o alto. Panxoliñas de alumnos/as, teatro, actuación das nais da ANPA, sorteo de cestas de Nadal e...cómo non? Dóces destas datas preparados por elas mesmas. Foi xenial!!

Qué vos pareceu o noso Nadal? A que foi o máis bonito do mundo mundial?