CEIP A PAZ-Tintureira

- Revista escolar "O Rechouchío" nº 14

- Álbumes de fotos 2016-17

- Os nosos vídeos en: VIMEO - YOUTUBE

Conecta cos nosos blogues:

Blogue de E. Física

ANPA A Paz Tintureira

Conecta cos nosos libros para repasar:

AVALIACION INDIVIDUALIZADA 3º PRIMARIA

Os vindeiros días 30 e 31 de maio (martes e mércores), terán lugar nos centros educativos as probas de avaliación individualizada dirixidas ao alumnado de 3º curso de primaria. Avaliaranse as competencias en comunicación lingüística e competencia matemática.

Máis información no DOGA nº 86 do venres 5 de maio de 2017, onde mediante resolución dítanse instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2016/17.

AXUDAS LIBROS E MATERIAL

A Xunta de Galicia convoca axudas para libros e material para todo o alumnado de E. Primaria.

Documentación:

• Impreso de solicitude

• Fotocopia do libro de familia de todos os menbros da unidade familiar ou documentación xustificativa  de cambio na situación familiar

• Minusvalías ou discapacidades: certificación

Prazo solicitudes: ata o 23 de Xuño

Información, recollida de impresos ou presentación de documentación: Na Secretaría do colexio

CELEBRACION LETRAS GALEGAS 2017

O martes 16 de maio conmemoramos o día das Letras Galegas, nun ano adicado a figura de Carlos Casares.

Escoitamos a biografía da man dos nenos e nenas de 5º curso de Primaria.

Sensibilizámosnos co problema do acoso escolar grazas ao rap dos nenos e nenas de 6º curso, "Stop ao Bulling".

E puxémoslle voz e música ao libro

"A Galiña Azul" de Carlos Casares,

acompañados pola profesora de música.

Rematamos co exitoso Mercadiño de Libros Usados, ao cal este ano uniuse o alumnado de 6º curso, onde puxeron en  práctica os seus proxectos de aula  empresariais.

MAIS FOTOS DO DÍA NA "GALERIA DE FOTOS"

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS 2017-18

Listaxe DEFINITIVA do alumnado admitido para o curso 2017-18.

ADMITIDOS 4º Educación Infantil

ADMITIDOS 5º Educación Primaria

ADMITIDOS 6º Educación Primaria

A formalización da matrícula faise entre o 20-30 DE XUÑO

LETRAS GALEGAS 2.017.

Este ano a Real Academia Galega escolleu como autor homenaxeado a Carlos Casares Mouriño.

Para obter información sobre a súa vida e obra preme na imaxe.