CEIP A PAZ-Tintureira

- Revista escolar "O Rechouchío" nº 14

- Álbumes de fotos 2016-17

- Os nosos vídeos en: VIMEO - YOUTUBE

Conecta cos nosos blogues:

Blogue de E. Física

ANPA A Paz Tintureira

Conecta cos nosos libros para repasar:

Aviso ás familias

Lembrámoslles que o vindeiro luns día 27 de marzo NON HABERÁ CLASE, pois  é un dos días escollidos polo centro.

As clases reanudaranse o mércores día 29, xa que o martes 28 é festividade local.

ENTROIDO 2017

"TINTUREIRA EMOCIONA"

Este Entroido 2017 estivo cargado de

emocións e colorido!

ALBUM DE FOTOS

CELEBRACIÓN DO ENTROIDO 2017

Este venres, día 24 de febreiro, a partir das 12:15 da mañán, celebraremos a festa de Entroido no colexio. A partir desa hora as familias poderán acceder ao recinto escolar para participar con nós desta celebración.

O programa do día será similar a anos anteriores:

. Presentación de cada comparsa.

. Desfile das comparsas polo exterior do colexio (se o tempo o permite)

. Amonestación e queima do Meco.

. Degustación dos pratos da "Xornada Gastronómica" (13.30h) no ximnasio.

Os nenos e nenas sairán ás 14.15 como nunha xornada lectiva normal, os pais e nais deberán recoller aos seus fillos a esa hora.

MOI IMPORTANTE:

A familia do alumnado que ese día excepcionalmente non vaia facer uso do servizo de comedor ou do transporte, deberá comunicalo á dirección do centro antes do venres.

Non se poderá levar ás 14.15 a ningún neno/a usuario de comedor se non houbo unha notificación previa a ese día.

Aproveitamos tamén para informamos de que os días 27, 28 de febreiro e 1 de marzo non haberá clase, de acordo ao establecido pola Consellería no calendario escolar.

ADMISIÓN ALUMNADO 2017-18

Enlace a aplicación “admisionalumnado” onde se poden cubrir os formularios normalizados ED550A e ED550B:

Pódese consultar toda a información no seguinte enlace da Xunta:

Se desexa saber se o noso centro lle corresponde por zona prema  AQUÍ

O noso centro é a ZONA 11.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Aquelas familias interesadas en coñecer o noso colexio de cara á matriculación para o vindeiro curso, poderán facelo na xornada de portas abertas que terá lugar:
     Martes, 14 de febreiro ás 17:00 h

Martes, 21 de febreiro ás 17:00 h

Invitámolos tamén a coñecer o noso centro visitando os distintos apartados desta web e os álbumes de fotos nos que obterán información sobre as nosas instalacións e as actividades que desenvolvemos.

O prazo de entrega de solicitudes de admisión será entre o 1 e o 20 de marzo.