CEIP A PAZ-Tintureira

- Revista escolar "O Rechouchío" nº 15

- Álbumes de fotos 2016-17

- Os nosos vídeos en: VIMEO - YOUTUBE

Conecta cos nosos blogues:

Blogue de E. Física

ANPA A Paz Tintureira

Conecta cos nosos libros para repasar:

VOLTA AO COLE

Becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

As solicitudes deberán cumplimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección www.mecd.gob.es ou a través da sede
electrónica do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte na dirección https://sede.educacion.gob.es no apartado correspondente a "Trámites y Servicios".

Despois de cuberta a solicitude teñen que imprimila e asinala. No gabinete psicopedagóxico terán que cubrir, selar e asinar  no seu apartado dos impresos.

O Dep. de Orientación fará un informe do alumno/a e revisará a documentación.
Esa documentación tramitarase dende o Departamento de Orientación coa inspección educativa.

Plazo de presentación:

ABERTO  ata o 28 de setembro de 2017

Por favor non esperen ao último día para evitar complicacións na tramitación das solicitudes.

FONDOLIBROS LISTA DEFINITIVA 17/18

Publicamos as listaxes definitivas do Fondo de Libros para o curso 2017-2018.

Lembrámoslles que os titores/as dos distintos cursos entregarán a cada alumno/a os libros correspondentes ao inicio do curso escolar.

LISTAS ADMITIDOS DEFINITIVAS

LISTAS EXCLUÍDOS DEFINITIVAS

Dado que, unha vez feito o resparto existen exemplares de libros sobrantes nalgúns cursos, as familias que non solicitaron dita axuda, e como medida excepcional,  poden solicitar algún destes libros póndose en contacto co centro, por teléfono ou correo electrónico, o día 1 de setembro.

EXEMPLARES EXISTENTES:

3º Primaria: packs completos para todos os alumnos que non solicitaron

4º Primaria: packs completos para todos os alumnos que non solicitaron

5º Primaria: Libro Student's book de lingua inglesa para todos os alumnos que non solicitaron

6º Primaria: packs completos para todos os alumnos que non solicitaron

Correo electrónico: ceip.apaz@edu.xunta.es

Teléfono: 886120271

BENEFICIARIOS FONDO DE LIBROS CURSO 17/18

Publicamos as listas provisionais dos alumnos e alumnas de 3º a 6º de Educación Primaria beneficiarios do Fondo de Libros para o curso 2017/2018.

A lista definitiva será publicada este venres.

Se solicitaron dita axuda e teñen algunha dúbida pódense por en contacto co centro a través do correo electrónico: ceip.apaz@edu.xunta.es

Tal como lles explicamos na circular estes libros serán entregados aos alumnos/as polo titor ou titora unha vez que de comezo o curso escolar.

Os alumnos/as a quen se lles adxudicou 6 libros non terán que mercar ningún libro.

Os alumnos/as a quen se lles adxudicou 1 libro este fai referencia ao libro de inglés STUDENT'S BOOK.

Todos os alumnos/as deberán mercar o libro de inglés "ACTIVITY BOOk", xa que este non está incluído no Fondo de Libros de ningún curso.

LISTA DE BENEFICIARIOS ADMITIDOS

LISTA DE BENEFICIARIOS EXCLUIDOS

FESTIVAL DE FIN DE CURSO

Xa temos aquí os vídeos das actuacións do Festival de Fin de curso 2016/2017.

Tamén podedes acceder ás fotos visitando a nosa galería. PREMER AQUÍ

Noraboa a todos os nenos e nenas polo ben que o fixeron e o moito que todos disfrutamos!

Educación Infantil 3 anos

Educación Infantil 4 anos