Venres de Samaín e Día das Bibliotecas

O venres 29 de outubro o IES Praia Barraña estivo de celebración. O Equipo de Dinamización Artística e Cultural do noso centro (Barraña Enreda), formado pola Biblioteca escolar, o Equipo de Normalizacíon e Dinamización da Lingua Galega, o Equipo de Artes e a Vicedirección, organizou varios concursos para festexar o Samaín: relatos de terror, cabazas, e o X Certame de Fotos de Medo. Entregamos os premios no 2º recreo, e o xurado enfrentouse a escollas moi complicadas. Fixemos un pequeno recuncho do Samaín na planta baixa, que decoramos coa axuda do alumnado. Agradecemos a todo o alumnado e profesorado que participou e colaborou nesta celebración. Esperamos seguir contando coa vosa complicidade en vindeiras actividades!

Con motivo do Día das Bibliotecas, celebrado o pasado domingo 24 de outubro, tamén aproveitamos esta xornada festiva para inaugurar oficialmente o novo espazo da nosa Boiroteca, moito máis amplo e luminoso. Para esta inauguración contamos coa axuda da nosa profesora de Música, Mónica, e da alumna de 2º de Bacharelato Sandra Folgar, á que agradecemos que nos agasallase coa súa voz nun pequeno concerto celebrado no 1º recreo. Moitas grazas ás dúas!!