try another color:

Membros departamento de orientación 2021/2022

Xefa dpto: Carmen Campos Calvo

Titora ámbito linguístico: Rosario Pastoriza Entenza

Titora ámbito científico: Ana Belén Graña Rodríguez.

BECAS NECESIDADES EDUCATIVAS DE APOIO EDUCATIVO (NEAE).

Xa se pode solicitar a BECA ou axuda do Ministerio de Educación e Formación Profesional para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, para o curso 2022-2023.

Toda a Información está dispoñible no Portal de becas e axudas do MEFP.

As Persoas destinatarias das axudas serán aquelas que presenten unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado dalgunha das seguintes situacións:

PROBAS ABAU 2022

Pincha na seguinte ligazón para coñecer os horarios, as normas e a estructura, entre outros, das ABAU:

BECAS MEC

Bos dias, recordámosvos que o 12 de maio remata o prazo para solicitar a bolsa do ministerio para o ano que vén. Isto  só sería para o alumnado que vaia a FP Básica, que pase a bacharelato, que estea en 1 de bacharelato, que vaia a unha fp ou que estea cursando unha fp e que continúe o ano que vén, así como aqueles que vaian á universidade. Non vos esquezades. Grazas!

Probas de acceso a ciclos de grao medio e superior. Convocatoria 2020

Prazos de presentación de solicitudes de inscripción ás probas de acceso a ciclos:

• Grao superior: do 10 e 19 de febreiro de 2020, ambos os dous incluídos.
  • Grao medio: do 2 e 13 de marzo de 2020, ambos os dous incluídos.

Calendario das probas de acceso.

A inscripción faise na seguinte: aplicación informática.

O resto de información de interese podédelo consultar na páxina web da Dirección xeral de FP.

Como sempre nos procesos relacionados con ciclos formativos (solicitudes de admisión, orientación educativa ou inscripción ás probas de acceso) tendes tres centros públicos en Ponteareas que poden facer calquer trámite ou facilitar calquer información adicional que precisedes: O CIFP A Granxa, o IES do Barral e o IES Pedra da Auga.

Probas de Acceso a Grao Medio

A Xunta vén de abrir o prazo para a realización das probas de acceso a grao medio, en canto aos requisitos que se deben cumprir, destácanse entre outros:

• Idade: 17 anos ou cumprilos no ano natural da proba.
  • Destinatarios: Persoas que non dispoñen de Título Graduado en ESO ou Título Profesional Básico.
  • Datas inscrición: 7 ao 22 de marzo 2019
  • Realización proba: 28 de maio de 2019
  • Estrutura proba:

a) Parte sociolingüística:

CELEBRANDO O IYGU

Desde o IES Pedra da Auga unímonos á celebración do 2016 como “Ano internacional do entendemento global”  (IYGU) .
 A ONU proclamou o IYGU co  obxectivo de que todos reflexionemos sobre como as nosas accións cotiás afectan ao mundo que nos rodea. Para animar aos nosos alumnos e alumnas a meditar sobre estas cuestións realizamos distintas actividades:

• A profesora Milagros Malvido propuxo ao seu alumnado de 1º ESO a realización dun traballo co que mostrar as súas interpretacións do logo que a nosa compañeira Gloria Iglesias deseñou para conmemorar o IYGU.

Preme na imaxe para acceder a galería.

• Por outra banda, Marta Torreiro, orientadora do centro, organizou dos xogos:

ROSCO DO PASAPALABRAS DO IYGU sobre países do  mundo.    No que os alumnos e alumnas puxeron a proba os seus coñecementos  sobre distintos lugares do mundo.

TRIVIAL NATURA. Onde

VISITA DO ALUMNADO DO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

O alumnado de 6º de Primaria do CEIP Nosa Señora dos Remedios de Ponteareas visitou hoxe o noso centro. Pasámolo moi ben ensinándolles as instalacións do Pedra da Auga, divertíndonos coas matemáticas,  participando en distintos xogos populares...