try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
I.E.S. Pedra da Auga

Notas de 2º de bacharelato e matrícula ABAU

Hoxe, 18 de marzo publicaranse as notas dos segundos cursos de bacharelato ás 19,00 na plataforma Abalar.

O período de reclamación de notas será os días 19 e 20, mércores e xoves.

O alumnado está convocado a unha reunión o mércores 19 ás 11:00 horas no salón de actos.

Admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar.

Unha vez finalizado o procedemento de reservas de prazas para continuar estudos no propio centro e de feita a reserva de prazas para o alumnado de 6º do CEIP Nosa señora dos Remedios resultan as seguintes vacantes escolares:

Distribución de máscaras para os alumnos que tiveron dereito á axudas de material escolar.

A Consellería de Educación, Cultura e Universidade ven de comezar cun programa de distribución de máscaras hixiénicas para o alumnado máis desfavorecido económicamente.

Este programa funciona en paralelo ao programa de fondo solidario de libros de texto e vales de material.

Fondo libros e vales de material.

As listaxes provisionais de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto e de vales de material escolar publicaránse próximamente.

INSTRUCIÓNS DE FIN DE CURSO 2019/2020 E MATRÍCULAS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

ESO: