try another color:

Bioloxía e Xeoloxía

Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

MODIFICACIÓN PROGRAMACIÓN DEP. BIOLOXÍA 21-22

Neste arquivo pódense consultar as modificacións á programación do departamento de Bioloxía e Xeoloxía que responden a Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato

Explicación del proyecto del adaptador.

Beatriz nos muestra su trabajo en la construcción del adaptador de móviles para microscopio.

Ensamblado del adaptador de móviles para microscopio.

Después de imprimir las piezas se ensamblan para tener un adaptador funcional.

Es muy importante ajustar la longitud del muelle de compresión para poder usar móviles

que sean de distintos tamaños.

Álbum: 2020_2021 -> Ensamblado

Adaptador de microscopio para móviles.

O departamento de Bioloxía e Xeoloxía e a Augateca impulsan un proxecto de impresión 3D para a construcción dun adaptador de móviles para microscopios. Alumnas de primeiro da ESO imprimen as pezas na impresora 3D.

Álbum: 2020_2021 -> Proyectos

Criterios avaliación departamento de bioloxía

Adxúntanse as adaptacións das programacións do departamento Bioloxía e Xeoloxía para o curso 2019/2020

III Feira Guláns de minerais.

Terceira Feira Guláns de minerais.

Álbum: 2018_2019 -> Feira Guláns de minerais.

SAÍDA Á ILLA DE CORTEGADA

O alumnado  de 1º ESO estivo de excursión o pasado luns, 22 de maio. Saíron a primeira hora en autobús a Carril  onde colleron por grupos unhas lanchas neumáticas que  lles levabaron á Illa de Cortegada. Alí esperaban uns monitores cos que fixeron un roteiro, aprenderon as principais caracterísiticas do ecosistema da zona e participaron en xogos edicativos populares. Pola tarde foron a Sanxenxo e visitaron o acuario.

Preme na imaxe para acceder á galería