Distribución de máscaras para os alumnos que tiveron dereito á axudas de material escolar.

A Consellería de Educación, Cultura e Universidade ven de comezar cun programa de distribución de máscaras hixiénicas para o alumnado máis desfavorecido económicamente.

Este programa funciona en paralelo ao programa de fondo solidario de libros de texto e vales de material.

Tanto é así que o alumnado da ESO para o que este programa está ideado non precisa presentar solicitude si xa a fixo para os libros de texto e obtivo o dereito a vale de material escolar.

Na sede da Xunta hai máis información.

Se algunha familia pensa que ten dereito a este reparto de máscaras pero non presentou solicitude de libros e vale no seu día pode solicitar agora igualmente as máscaras.

O prazo para elo abrangue ata o día 27 de novembro.

Os formularios que deben presentar nese caso na secretaría do IES son:

- Solicitude e

- Comprobación de datos.