AVISO PARA EL ALUMNADO DE 4ºC , 3º B , 3º A ( desdoble MAICA ) - 17/03/20

LA RESOLUCIÓN DE LAS TAREAS PROPUESTAS SE ENVIARÁ VÍA E-MAIL, PARA LO CUAL ES NECESARIO QUE TODO EL ALUMNADO ME FACILITE SU DIRECCIÓN DE CORREO ELECTRÓNICO.

E-MAIL DE CONTACTO : maicabermudez@gmail.com

ESTE ES UN AVISO PARA EL ALUMNADO QUE AÚN NO ME HA ENVÍADO SU

E- MAIL!!!!

TAREAS del 16/03/2020 al 29/03/20 de 1ºA y 1ºB

Consultad el Aula Virtual que iré activando los distintos módulos del curso de Fracciones

23/03/2020 - Activada la Unidad de Potencia de una Fraccion y Fracciones Negativas

18/03/2020 - Activada la Unidad de División de Fracciones

17/03/2020 - Activada la Unidad del Producto de Fracciones

Un Saludo.

En que mes estamos? No matemés!

Dende o Departamento de matemáticas estamos a desenvolver durante este mes de abril dúas actividades:

O MATEMÉS: É un concurso no que se vos propón semanalmente un reto matemático para darlle solución. Os retos colgaranse cada luns no taboleiro de entrada da biblioteca e debedes ser rápidos, porque se dades a solución o primeiro día tedes 5 puntos, pero cada día que vaia pasando pode ganarse un punto menos ó acertar, de xeito que o venres xa só poderiades levar un punto. No concurso particípase en grupos de tres persoas e haberá un premio para primeiro e segundo e outro para terceiro e cuarto.

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA: Fíxate ben, ves as matemáticas arredor de ti? Mosaicos, simetrías, figuras xeométricas..., están por todas partes! Tíralles unha foto e participa ata o 27 de abril. Podes gañar unha calculadora científica, uns auriculares ou un tangram. Consulta as bases do concurso.

Olimpíada Matemática Galega 2º ESO

O pasado xoves, 21 de abril, catro dos nosos alumnos de 2º ESO Juan Antelo, Arián Carril, Pablo Formoso e Iván Trillo participaron na XVIII Olimpíada Matemática Galega na zona de Santiago. Arián Carril Martínez, de 2º ESO A, superou a fase de zona e así quedou clasificado para a fase final.

Desde o centro felicitamos a estes alumnos por participar nunha actividade orientada á creatividade e á reflexión, e desexámoslle a Arián moita sorte na fase final galega que terá lugar en Lugo o xoves 19 de maio.

Parabéns Arián!!

En que mes estamos?, no MATEMÉS!

Ismael: "Avoa, cantos anos tes?"

Avoa: "Se lle restas 8 á miña idade, os 3/4 do resto fan 60"

Cal é a idade da avoa de Ismael?

Preguntas coma esta son as que levan uns días facéndonos dende a Biblioteca e os concursantes do Matemés, divididos en dous niveis (1º e 2º ciclo), compiten para ver quen resolve antes os dous retos matemáticos que reciben semanalmente.

A rivalidade é máxima, a competencia é dura,... así que este mes, a discurrir e facer contas, é o MATEMÉS!