Luns 19 de xuño: Evento Mudoloxía FP Básica

O alumnado de FP Básica do IES Pazo dá Mercé presentou o Evento Mundoloxía da Fp Básica co gallo de transmitir a súa experiencia da vida e habilidade na Fp Básica. Onde houbo un resumo de todas as activdiades feitas no curso 22-23 tanto no 1ero Fpb como tamén no 2do FPB. Posteriormente o Ex alumnado de FPB contaron a sua vivencia nas FCT, Eramus e no ciclo medio de SMR no Instituto palabras salientadoras para o alumnado que continuará no seguinte curso nesta experiencia formoza.

Deronse os premios aos os gañadores do logo do evento e homenaxe ao personaxe Especial da FP Básica a profesora Chelo Gonzalez por último o prefesorado asistente, entregou certificados de asistencia ao alumnado participante do evento.

Noraboa alumnado do IES Pazo da Mercé, chegan as merecidas vacacións e toca desfutar e repontenciar enerxias para o seguinte curso continuar gozando do mundoloxía da ensinanza onde aprendemos alumnado e profesorado, uns de outros, sempre xuntos para construir un mundo mellor.

Grazas e bo Verán.