OLIMPIADA MATEMÁTICA

O Xoves 27 de Abril tivo lugar en Pontevedra a fase de zona da Olimpíada Matemática Galega para 2ºESO e este foi o alumnado participante.

Para ampliar/descargar as imaxes preme sobre elas.

EDUARDO SÁENZ DE CABEZÓN, MATEMÁTICO E DIVULGADOR CIENTÍFICO, NO IES O CARRIL

O pasado 14 de Febreiro tivemos o inmenso pracer de ter no noso instituto ao matemático e divulgador científico Eduardo Sáenz de Cabezón.

Profesor na Universidade de La Rioja, é tamén membro do grupo de divulgación científica Big Van Ciencia e, dende fai uns anos, coñecido por ser o conductor do programa Órbita Laika que se emite na 2 da TVE.

Moitísimas grazas Eduardo por esta tarde tan agradable, que se configurou non só como unha aprendizaxe sobre cuestións nas que están tan presentes as matemáticas, senón como unha invitación á reflexión sobre as mesmas. Ata a próxima!

Fai clic sobre as imaxes para amplialas

OLIMPIADA GALEGA DE MATEMÁTICAS

O pasado xoves día 21 de abril tivo lugar en Pontevedra, no IES A Xunqueira 1, a fase de zona da Olimpiada Galega de Matemáticas para o alumnado de 2ºESO.
Do noso centro participaron @s seguintes alumn@s:

Pablo Dasilva Gómez
          Mar Ameneiro Franco
          Joel Durán Mazorra
          Estela Tubío García.

A proba consistía en resolver cinco problemas, usando o razonamento e máis os contidos traballados na clase. O alumnado desfrutou moito desta experiencia, na que recibiron un diploma pola súa participación. Ben feito!!

Ver album de imaxes

NOVA EDICIÓN DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Para descargar fai clic sobre a imaxe

PREMIADOS NO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2021

Categoría de 1º ESO e 2º ESO:

Categoría de 3º ESO e 4º ESO:

Categoría de Bacharelato e Ciclo:

VIDEOCONFERENCIA COA PROFESORA DE MATEMÁTICAS DA USC ELENA VÁQUEZ ABAL

O departamento de matemáticas organizou unha videoconferencia con Elena Vázquez Abal, profesora na Facultade de Matemáticas da USC. Esta videoconferencia tivo lugar o día 25 de maio para o alumnado de matemáticas de1º de Bacharelato.

cartell.jpg  foto128129.jpg  foto228229.jpg  foto328229.jpg