CONVOCATORIA DE BECAS DO MEC

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou, no BOE do 17/03/2023, o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2023/24 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios.

DIGITAL WEEK 2022– SEMANA DIXITAL 2022

Quen participa?

O alumnado de 3º ESO.

En que consiste?

Este é un programa de inmersión lingüística en lingua inglesa a través de actividades dixitais no que se fomentará a actividade física, a socialización e o coñecemento cultural e tecnolóxico galego cunha metodoloxía adecuada á etapa educativa correspondente.

Cando e onde?

Do 13 ao 19 de novembro o alumnado dos diferentes centros seleccionados convivirá nun centro residencial situado na Comunidade Autónoma de Galicia en réxime de internado.

Canto custa?

O programa está totalmente subvencionado pola Consellería de Educación. As familias encargaranse do traslado do alumnado ao centro residencial así como da súa recollida ao remate do programa e terán que asumir os gastos derivados destes desprazamentos.

Como solicitar unha praza?

O alumnado interesado deberá entregar na Vicedirección do IES O Carril o impreso de solicitude debidamente asinado até o día8 de setembro.

Resolución:

En caso de ser seleccionado para participar neste programa, o centro disporá dun máximo de 25 prazas. Se hai máis de 25 solicitudes de participación, realizarase un sorteo público para cubrir o tope de prazas ofertadas.

En canto a Consellería resolva se o IES O Carril forma parte ou non dos centros seleccionados, as familias solicitantes serán informadas desta resolución.

Para máis información, consulte a convocatoria: