2023-24

PUBLICADAS AS LISTAS DE ADMITIDAS/OS CURSO 2024-25

Poden consultar os listados no taboleiro de anuncios da Secretaría do IES O Carril ou na aplicación admisiónalumnado usando a chave 365.

CONCENTRACIÓN DO IES O CARRIL

Concentración do IES O Carril en protesta polo xenocidio do pobo palestino.

Para ampliar a imaxe preme sobre ela

ATENCIÓN ! AVISO IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS

A Consellería está a promover conferencias informativas sobre o uso responsable e seguro das novas tecnoloxías. Pódese asistir por videoconferencia.

A 1ª conferencia terá lugar este vindeiro xoves 4 de abril as 18:00 horas.

ENCONTROS VIRTUAIS NA USC - 21, 22, 25 E 26 DE MARZO

Durante os días 21, 22, 25 e 26 de marzo tes a oportunidade de mergullarte no pequeno cosmos universitario a través destes encontros virtuais que teñen como obxectivo dar a coñecer as titulacións e servizos que oferta a USC e onde poderás preguntar directamente todo o que precises sobre a vida na nosa universidade.

A páxina de acceso ós encontros é https://www.usc.gal/gl/encontros-virtuais (actualizaranse os contidos da mesma a principios da semana).
En cada grao está o horario e a ligazón para conectarse por videoconferencia con profesorado do centro.

Adiante, asómate, pasa, investiga, toca, experimenta, pregunta ...

PUNTO LARANXA CONTRA O ACOSO E CIBERACOSO ESCOLAR

O punto laranxa funciona como un buzón para que o alumnado poida comunicar ou denunciar de forma anónima unha situación de acoso ou de ciberacoso que sufra  el/a mesmo/a ou que oberva que lle pasa a outr@.

A túa comunicación será tratada de forma confidencial e rápida para que esa situación remate axiña.

Envíanos a túa denuncia cando o necesites aquí:

convivencia.ies.ocarril@edu.xunta.gal

INFORMACIÓN ABAU 2024

O ALUMNADO DE 2ºESO VISITA A EXPOSICIÓN SOBRE A PRIMEIRA LINEA FERREA DE GALICIA

O martes 21 de novembro entre as 16.30 e as 17.50 h. o alumnado de 2° ESO,  acompañado polas súas
profesoras do Proxecto competencial, Xeografía e Historia e Lingua castelá e literatura, realizou unha visita guiada
por Carlos Abellán á exposición que comemora o 150ª aniversario da primeira liña férrea de Galicia entre Cornes e O Carril  (instalada temporalmente nas dependencias de  O Gato Negro).
Por certo, este edificio era a casa consistorial do  antigo concello do Carril.

OBRADOIRO DE ECOPERCUSIÓN

Un ano máis o alumnado de 2° ESO desfrutou dun Obradoiro de Ecopercusión e o de 1° Bach de Linguaxe e Práctica Músical e Artes Escénicas dun Obradoiro de percusión corporal a cargo de Didier Diaz . Como sempre, unha experiencia fantástica!