2020-21

INFORMACIÓN ACTUALIZADA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DA ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO

Publicada a resolución dos lugares de realización da proba dos premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020-2021.

Para ver a resolución

Toda a información

ACTIVIDADES DE FIN DE CURSO

Este fin de curso foi atípico pero iso non impedíu que se realizaran actividades para todos os gustos. Aquí tedes unha escolla de fotografías testemuñas destes momentos.

Para ver o album, clic na imaxe

PREMIADOS NO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2021

Categoría de 1º ESO e 2º ESO:

Categoría de 3º ESO e 4º ESO:

Categoría de Bacharelato e Ciclo:

EXPOSICIÓN-CONCURSO "UN MAR DE ARTE"

O alumnado da materia de Educación Plástica e Visual crearon esta exposición reprroducindo os estilo pictóricos dos pintoras/es máis senlleios dos séculos XIX-XX.

Todo o alumnado pode participar no concurso que consistee en adiviñar ao estilo de que autor corresponde cada peixe. Só precisas observar e gañarás un premio.

IMG_20210528_094258_1.jpg

ENTRADA Á EXPOSICIÓN

VIDEOCONFERENCIA COA PROFESORA DE MATEMÁTICAS DA USC ELENA VÁQUEZ ABAL

O departamento de matemáticas organizou unha videoconferencia con Elena Vázquez Abal, profesora na Facultade de Matemáticas da USC. Esta videoconferencia tivo lugar o día 25 de maio para o alumnado de matemáticas de1º de Bacharelato.

cartell.jpg  foto128129.jpg  foto228229.jpg  foto328229.jpg

RECREOS ACTIVOS

Debido á evolución “favorable” da Covid-19 imos empezar a realizar actividades deportivas programadas nos recreos, para todos aqueles/as que o desexen (é algo totalmente voluntario e non serán actividades avaliables). Animámosvos a participar e así renovar un pouco a nosa enerxía,contrarrestando así as horas que pasamos sentados ao longo do día.

Toda a información aquí

GAÑADORAS/ES DOS CONCURSOS DO 8M (DÍA DA MULLER)

Concurso Mulleres que cambian o mundo
1. Ainhoa Fuentes Lorenzo (3ºESO B)