TABOLEIRO DE ANUNCIOS

CALENDARIO DE EXAMES DAS MATERIAS PENDENTES

INFORMACIÓN ABAU 2024

AVISO DE CHEGADA DE TÍTULOS

QUE SAÍDAS TEÑO DESPOIS DO BACHARELATO ?

PUBLICADAS AS LISTAS DE ADMITIDAS/OS CURSO 2024-25

Poden consultar os listados no taboleiro de anuncios da Secretaría do IES O Carril ou na aplicación admisiónalumnado usando a chave 365.

CONCENTRACIÓN DO IES O CARRIL

Concentración do IES O Carril en protesta polo xenocidio do pobo palestino.

Para ampliar a imaxe preme sobre ela

PUNTO LARANXA CONTRA O ACOSO E CIBERACOSO ESCOLAR

O punto laranxa funciona como un buzón para que o alumnado poida comunicar ou denunciar de forma anónima unha situación de acoso ou de ciberacoso que sufra  el/a mesmo/a ou que oberva que lle pasa a outr@.

A túa comunicación será tratada de forma confidencial e rápida para que esa situación remate axiña.

Envíanos a túa denuncia cando o necesites aquí:

convivencia.ies.ocarril@edu.xunta.gal

INFORMACIÓN ABAU 2024

O ALUMNADO DE 2ºESO VISITA A EXPOSICIÓN SOBRE A PRIMEIRA LINEA FERREA DE GALICIA

O martes 21 de novembro entre as 16.30 e as 17.50 h. o alumnado de 2° ESO,  acompañado polas súas
profesoras do Proxecto competencial, Xeografía e Historia e Lingua castelá e literatura, realizou unha visita guiada
por Carlos Abellán á exposición que comemora o 150ª aniversario da primeira liña férrea de Galicia entre Cornes e O Carril  (instalada temporalmente nas dependencias de  O Gato Negro).
Por certo, este edificio era a casa consistorial do  antigo concello do Carril.

OBRADOIRO DE ECOPERCUSIÓN

Un ano máis o alumnado de 2° ESO desfrutou dun Obradoiro de Ecopercusión e o de 1° Bach de Linguaxe e Práctica Músical e Artes Escénicas dun Obradoiro de percusión corporal a cargo de Didier Diaz . Como sempre, unha experiencia fantástica!

O ALUMNADO DE FRANCÉS PARTICIPA NO FIESTINEMA 2023

Hai uns días o alumnado de francés de 2°, 3° e 4°ESO asistiu ao Fiestinema Junior organizado pola embaixada francesa en Compostela.
Vimos a película "SEULS", dirixida por David Moreau a partir da adaptación dunha banda deseñada para o cine. A verdade é que nos mantivo en suspense todo o tempo e que nos deu moito que debater á saída.

VER VÍDEO

Aproveitamos a viaxe a Compostela para facer unha visitiña ao museo das peregrinacións e para percorrer as rúas do casco histórico buscando informacións sobre a cidade para completar a nosa folla de ruta. O mellor de todo: cada tres etapas, un premio terrorificamente doce. E, ao final, trofeo para os mellores equipos.
Aprendemos unha chea de cousas e pasámolo suuuuper ben!

Música: "Possible", de Jeff Kaale.

ATENCIÓN ! NOVA EDICIÓN DO CALENDARIO

CONCURSO DE CABAZAS DO SAMAÍN 2023

Para aumentar o tamaño da imaxe, preme sobre ela

O ALUMNADO DE ARTES CREA UN MURAL NA CASA DO CONCELLO DE VILAGARCÍA

O venres 22 o alumnado de 1º bacharelato de Artes foi o encargado de crear un mural nun acto organizado por CulturaActiva xunto co  Concello de Vilagarcía. O mural realizouse coa dirección de expertos en graffitti e cultura urbana da asociación Escola Vella de Noia e será o fondo do Acto Nacional dos Fondos Europeos que se celebrará hoxe 22 de setembro pola tarde na praza da II república con espectáculos diversos.

COMEZAN AS FOLIADAS NO CARRIL !

DINAMIZA A NOSA LINGUA

Para ver a presentación, fai clic na imaxe.

BENVIDAS/OS AO CURSO 2023-24

Imagen de Freepik