OBRADOIRO DE ECOPERCUSIÓN

Un ano máis o alumnado de 2° ESO desfrutou dun Obradoiro de Ecopercusión e o de 1° Bach de Linguaxe e Práctica Músical e Artes Escénicas dun Obradoiro de percusión corporal a cargo de Didier Diaz . Como sempre, unha experiencia fantástica!

OBRADOIRO MUSICAL DE VOCES AFRICANAS

O pasado venres 31 de Marzo celebrouse na biblioteca un Obradoiro de Voces Africanas organizado polo Departamento de Música.Botádelle un ollo ao vídeo everedes que resultado tan fermoso!

UN DÍA DA PAZ MOI MUSICAL

OBRADOIRO DE REGUEIFAS

A Asociación O.R.A.L. de Galicia, financiada pola Deputación de Pontevedra, levou a cabo un obradoiro de regueifas no noso instituto os días 19 e 26 de outubro. Foi unha actividade coordinada entre o departamento de Música e o EDLG para o alumnado de 2ºESO.
A monitora encargada deulles unhas mínimas bases teóricas para logo empezar a compoñer as súas regueifas. Primeiro usaron papel e lápiz e máis unhas certas indicacións, para logo terminar regueifando de cabeza e sen pista algunha.

Galería de imaxes da actividade

----------

VISITA DA PROTECTORA DE ANIMAIS DE VILAGARCÍA

O xoves 14 de xuño o alumnado de 3ºESO-B visitou a protectora de animais de Vilagarcia. Ademáis de percorrer as instalacións puideron disfrutar dun paseo xunto cos cans de canceira.  Despois tocou ruta de sendeirismo ata o Merendeiro de Fonte Fría.

ALBUM DE FOTOS

PROBA AUDIO

Poderemos saber se funciona aquí:

sentímolo, flash non está dispoñible.

Ademais podemos incluir textos e/ou imaxes para acompañar o audio.

Happy Ukulele Play by TomYG

[audio-player]