Orientación, Documentación, Titoría, Familias, Blogue, Orientación Académica, 3º ESO, 4º ESO, 1º ESO, 2º ESO, Xeral, Novas, Alumnado, Mapa Orientación, Bacharelato, ESO, Universidade, Miscelánea, Diversidade, Documentación Titorías

ADMISIÓN FP 2023-2024

O plazo para realizar a solicitude de admisión aos Ciclos de Formación Profesional abrirase o 23 de xuño ás 09:00 horas ata o 5 de xullo ás 13:00 horas.

As solicitudes hai que realizalas a través da aplicación ciclosadmisión, que aínda non estará activa ata esa data.

LIGAZÓN Á PÁXINA DE ADMISIÓN

INSTRUCIÓNS XERAIS

INSTRUCIÓNS DE ADMISIÓN

LIGAZÓN AO VÍDEO EXPLICATIVO

OFERTA

PROGRAMA A PONTE ENTRE O ENSINO MEDIO E A USC.

Do 16 ao 21 de xuño terán lugar os Encontros Virtuais da USC a través da páxina:

Estes días iremos actualizando os horarios das Videoconferencias para que os estudantes poidan comunicarse co profesorado e estudantado dos graos da súa preferencia.

Díptico 5 grandes areas

Tríptico de Graos actualizado

BECAS MEC NEAEs 2023-2024

Ábrese o prazo para realizar a solicitude para o vindeiro curso 2023-2024 das becas para alumnado de necesidades específicas de apoio educativo.

Prazo de solicitude: Dende o día 8 de maio ata o 20 de setembro de 2023.

Toda a información

Ligazón web solicitude

EducandoNós. Obradoiro para familias.

O IES Lucus Augusti, en colaboración co Concello de Lugo,  convídavos a asistir o próximo 16 de Maio ás 20:00 horas ao OBRADOIRO PARA NAIS, PAIS E ADOLESCENTES.

Falaremos das dificultades, preocupación, inseguridades… con respeto ao consumo de substancias e das adiccións sen sustancias, tanto dende a perspectiva das familias coma dos fillos e fillas.

A charla realizarase no noso centro a cargo de Marta Paz, Educadora Social do noso concello.

Agradecemos a asistencia e a oportunidade.

Agardámosvos!

Para máis información, podedes contactar:

BECAS 2023-2024

Está aberto o prazo para solicitar as becas do Ministerio de Educación para o vindeiro curso 2023-2024.

O prazo comeza con data 27 de marzo de 2023 e remata o 17 de maio de 2023.

Todo os trámites relativos á solicitude poden realizarse online.

A tramitación realízase mediante a sede electrónica do Ministerio de Educación, e a autenticación pode facerse de dous xeitos:

·        Mediante usuario (DNI o NIE) e contraseña establecida polo usuario no momento de rexistrarse. A identidade é comprobada mediante cruce de datos co Ministerio de Interior.

·         Mediante certificado electrónico, integrado na plataforma Cl@ve. Si se utiliza esta forma de autenticación, todas as consultas que se realicen acerca do estado da tramitación deberán facerse da mesma forma.

Non hai que presentar documentos para realizar a solicitud, salvo que se soliciten.

TODA A INFORMACIÓN E TRÁMITE

BECAS 2023-2024

O prazo comeza con data 27 de marzo de 2023 e remata o 17 de maio de 2023.

Todo os trámites relativos á solicitude poden realizarse online.

·

·