ENTROIDO 2024

Esta semana o centro estivo cheo de colorido, argalladas, falcatruadas, risas e moita ledicia coa chegada do Entroido, cas ordes do Meco de luns a xoves e coa celebración do desfile/festival do venres cuxa temática xiraba sobre o universo, onde se pretendía recoñecer o traballo en equipo e a sostenibilidade.

Os equipos recoñcidos neste Entroido 2024 foron “Órbita Diversa” de 2º da ESO, “Pupurri Espacial” de 3º da ESO, “ Universo Alternativo, Universo Disney” de 1º de Bacharelato C e “ Galicialiens” de 1º CS de Administración e Finanzas.

Nos festexos tivemos o pracer de desfrutar do ritmo da percusión do alumnado de Música cunha animada batucada que fixo mover das súas butacas a todo o público asistente.

Parabéns a todas/os polas vosas creacións e ao resto do alumnado e profesorado que quixeron unirse a esta festa.

O Meco xa anda argallando a ver que manda para o vindeiro 2025