Actividades 2017/2018

Vídeo da graduación 2018

Podes ver na nosa canle de Youtube os vídeos do acto de graduación 2018:

Blogue Castelao-Eiffel;Eiffel-Castelao

As profesoras María José Fernández e Manón Funes realizaron este blogue (podes acceder a el clicando aquí ou na imaxe) no que recollen artigos relacionados co intercambio de alumnado entre o noso IES e o Lycée Gustave Eiffel de Bourdeaux.

Verne en 4 idiomas

Aproveitando a recente actividade de celebración do Día de ler a Verne, recuperamos dous vídeos das lecturas de fragmentos de Vinte mil leguas baixo dos mares en inglés, francés, galego e castelán realizadas por un grupo de alumnado de 3ºESO o pasado mes de abril de 2018:

1ª parte

2ª parte

Fotos da graduación 2018

Compartimos algunhas fotos do acto de graduación que tivo lugar o pasado 21 de xuño. As fotos son cortesía de Vilux Fotografía.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Graduación 2018

Anagnórise

Resultado de imagen de anagnórise  Anagnórise                            María Victoria Moreno

Despois de achegarse por vez primeira ao universo adolescente na súa obra Leonardo e os fontaneiros, María Victoria Moreno decidiuse a escribir unha nova novela para un público xuvenil: Anagnórise.

Sorteo do terceiro trimestre entre os lectores da Biblioteca

O derradeiro día de curso, o xoves 21 de xuño, extraeuse da urna na que se van depositando as fichas de libros devoltos en prazo, a que ía ser a gañadora do sorteo deste último trimestre do 2017 - 2018.

Nesta ocasión resultou afortunada co VALE de 25 € para a compra de libros

Raquel Fernández Arias de 4º B

Parabéns e a seguir lendo e devolvendo en tempo os libros prestados!

Visita a Santiago

O 5 de xuño un grupo de alumnado do noso centro visitaron Santiago, percorrendo o Museo de Historia Natural, a Catedral e a Cidade da Cultura.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Visita a Santiago PMR

Bautismo de Surf

O mércores 6 de xuño, alumado de 4ºESO realizou un "bautismo de surf" na praia de Patos con Prado Surf Escola. Moitos conseguiron incluso poñerse en pé!

Álbum: Curso 2017/2018 -> Bautismo de Surf

Fotos de grupo: 4ºESO e 2ºBAC

Aquí vos deixamos as fotos que fixemos cos grupos de 4ºESO e 2ºBAC deste curso. Se desexas unha copia en papel de tamaño 15x20 pódela conseguir en Vilux Fotografía a 2,50 € (é preciso indicar a referencia de cada foto).

Álbum: Curso 2017/2018 -> Fotos de grupo: 4ºESO e 2ºBAC