Exames

Calendario de exames de setembro (2019/2020)

Clica aquí ou na imaxe para consultar as datas dos exames de setembro.

Calendario de probas finais ou recuperacións de 2ºBAC e ESA (xuño 2020)

Calendario das probas de materias pendentes na ESO (xuño 2020)

Calendario das probas de recuperación das materias pendentes na ESO (XUÑO 2020).

Datas dos exames de recuperación de pendentes do alumnado de 2ºBAC (curso 2019/2020)

Clica aquí para consultar as datas e horas das probas telemáticas de pendentes do alumnado de 2º de bacharelato con materias suspensas de 1º de bacharelato.

Calendario da convocatoria extraordinaria de exames de 2ºBAC - Curso 2018/2019

Calendario de exames da convocatoria extraordinaria DIÚRNO (clica aquí ou na imaxe):

Calendario de exames da convocatoria extraordinaria ADULTOS (clica aquí ou na imaxe):

Calendario do 1º parcial de recuperación das materias pendentes

Clica aquí ou na imaxe para consultar o PDF co calendario do 1º parcial de recuperación das materias pendentes de cursos anteriores:

Exames de setembro 2018

Clica aquí ou na imaxe superior para consultar as datas e horas dos exames de setembro 2018.

Calendario de exames de setembro 2017

Clica aquí para descargar o calendario de exames de setembro en pdf.

Avaliación diagnóstica de 4ºESO (curso 2017/2018)

Clica aquí para consultar a nota informativa sobre a avaliación diagnóstica de 4ºESO que terá lugar os días 23 e 24 de maio no noso centro.

Probas extraordinarias de pendentes alumnado ESO (MAIO 2017)

Clica na imaxe superior para consultar o PDF coas datas e horarios das probas extraordinarias para o alumnado da ESO con materias pendentes.