Novas

Clica aquí ou na imaxe inferior para consultar o calendario de exames finais de 2º de Bacharelato Diúrno-Adultos e da ESA Mod3:

Solicitude de certificados.
Calendario da Hora de Ler.
Prematrícula 2021/2022.

Cine fórum con Margarita Ledo

O pasado venres 30 de abril o alumnado de 1º de bacharelato tivo un encontro coa directora de cine galega Margarita Ledo. O coloquio completou o visionado da película Nación por parte dalgúns grupos de 1º de bacharelato hai un par de semanas. Os rapaces e rapazas puideron compartir as súas inquedanzas e interpretacións sobre a película coa propia directora, a quen temos que agradecer a súa proximidade e atención para con todos eles.

Álbum: Curso 2020/2021 -> Margarita Ledo

Carmen Avendaño e a coordinadora de ÉRGUETE, Elvira Rivas, colaboran connosco no Plan Proxecta 365 días pola Igualdade

As alumnas de 1º bacharelato entrevistaron onte, luns 3 de maio, a Carmen e Elvira. A entrevista transcurreu sobre diversos temas, por suposto a loita contra as drogas, pero tamén Carmen Avendaño fixo fincapé na importancia da movilización das novas xeracións para reivindicar os seus dereitos como mulleres e como traballadoras. Tamén quixo facer constar a importancia da muller na sociedade actual poñendo como exemplo a súa traxectoria na loita social e con todas as institucións socioculturais e mesmo políticas.

A conexión entre as nosas alumnas e a activista foi tan boa que acordaron un novo encontro para xuño. As propias alumnas organizarán o evento para que os seus compañeiros e compañeiras poidan coñecer tamén a Carmen Avendaño e aprender da súa inestimable experiencia e traxectoria.

Álbum: Curso 2020/2021 -> Carmen Avendaño

Inauguración da exposición "Aquela nena de Sarria".

O pasado luns 26 de abril o alumnado de 1º ESO participou na charla de inauguración da exposición sobre Xela Arias confeccionada polo colectivo Egeria. Poderemos desfrutar dos paneis itinerantes dende o 26 ata o 28 de abril e a continuación esta exposición sustituirase por outra que contará a información nuns prismas ata final de curso.

Exposición "Aquela nena de Sarria"

Álbum: Curso 2020/2021 -> Exposición nena Sarria

23 de Abril: Día do Libro

Como cada ano, o 23 de Abril recordamos arredor da lectura a coincidencia nesta data do falecemento ou enterro en 1616 de grandes escritores: Miguel de Cervantes, William Shakespeare e o Inca Garcilaso.

Nesta ocasión desde a biblioteca propoñémosvos que recomendedes un libro e que o acompañedes dunha imaxe, un debuxo, un título presentado artísticamente... Coma sempre, quen mellor o faga terá a súa recompensa.

Para participar, farase no papel que a propia biblioteca ou o profesorado proporciona. Tamén se entregará pola mesma canle.

Compartide as vosas experiencias lectoras!!

Ciclo de conferencias homenaxe a Xela Arias

O pasado venres 16 de abril descubrimos a placa conmemorativa co nome de Xela Arias para o paraninfo do instituto. Este foi o primeiro dos diferentes actos programados para afordar na figura da poeta. Asemade tivo lugar a inauguración do ciclo de conferencias sobre a homenaxeada nas Letras galegas deste ano.

Máis abaixo podedes consultar o programa das actividades que se van realizar durante os meses de abril e maio no instituto.

Finalmente deixámosvos diferentes artigos en prensa sobre a homenaxe.

Consellería de Educación

Caderno da crítica

Reseña Academia Galega

Álbum: Curso 2020/2021 -> Ciclo Xela Arias

Vídeo conmemorativo do Día Internacional do Libro

Vídeo realizado por alumnado de 1ºESO:

Concurso de Esopías

Unha Esopía é unha poesía que relaciona as cifras do número PI cas rimas ou prosas. Propúxoselle ó alumnado de 4ºESO e algún grupo de 3º e 2º ESO a participación en crear as súas esopías.
      Entregáronse arredor de 50 esopías a cada cal máis enxeñosa, realizouse un concurso e os gañadores son:

- Como a Esopía que máis gustou o Departamento de Matemáticas:
          "Cabaliños danzantes " de Uxía Rodríguez Gómez de 4ºESO C
- Como as Esopías con máis votos entre todo o alumnado do centro:
         - En 4ºESO
            "Auras del océano" de Uxía Couñago Calviño de 4ºESO C
            "Verano" de Liam Blaney Barbosa de 4ºESO C
        - En 3ºESO
             " Viaje a Cuba" de Rogert Isaac Abreu Lavandeira de 3º ESO C
        - En 2ºESO
              "Los acertijos de Álex" de Taixa da Cunha da Silva de 2º ESO E

Álbum: Curso 2020/2021 -> Concurso de Esopías

Concurso Matemáticas na Raia

O xoves 15 de Abril de 2021 o alumnado de 3ºESO dos grupos B e C participou no concurs Matemáticas na Raia organizado por Agapema.
      O alumnado acudiu ó centro en horario de tarde para resolver de forma cooperativa 5 problemas de matemáticas. Ditos problemas pasaban por empregar non só os contidos habituais traballados na aula senon a creatividade, enxeño e traballo en grupo.
Pronto saberemos os resultados, ¡Moita sorte!

Álbum: Curso 2020/2021 -> Concurso Matemáticas na Raia

Homenaxe a Xela Arias da Real Academia Galega

O mércores 7 de abril, achegouse o equipo de prensa da Real Academia Galega para gravar ao noso alumnado e profesorado para participar nun vídeo adicado a Xela Arias co gaio das Letras Galegas.
     Aitana Avendaño de 2° ESO e Carolina Mariño de 4° ESO recitaron unha selección de poemas da poeta homenaxeada e os profesores Ramón Nicolás e Mónica Soto falaron da súa traxectoria literaria.

Álbum: Curso 2020/2021 -> Homenaxe a Xela Arias da RAG