Dinamización Lingua Galega

Poesía ilustrada de Luísa Villalta

O alumnado de 4º da ESO da materia de Educación plástica e visual, xunto co alumnado de 1º de Bacharelato de Debuxo artístico elaborou esta exposición de poesía ilustrada arredor da autora homenaxeada nas letras galegas 2024, Luísa Villalta.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Poesía ilustrada de Luísa Villalta

Entrega de premios Regueifesta 2024

O 3 de abril fomos convidados o equipo regueifeiro do Castelao á gala Regueifesta, que se celebrou no Teatro Principal en Santiago de Compostela. Nesta, entregáronse os premios do certame Enreguéifate, ademais de diversas actuacións de improvisación oral como regueifas ou hip hop. Ademais de acudir á gala, visitamos o Museo do Pobo Galego e a Cidade da Cultura, onde participaron nunha exposición de realidade virtual, o Galiverso. Foi un día ben completo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita a Santiago dos regueifeiros

Exposición sobre o humor na obra de Carlos Casares

Durante o mes de abril contamos coa exposición Sorrisos por un mundo. O humor en Carlos Casares. Este traballo pretende, por unha parte, botar algo de luz sobre os distintos aspectos do humor tratando de responder preguntas de enorme interese: Que é o humor? Onde nace? Como é o humor noutras culturas? Cantos tipos de humor existen? Para que serve? Cal é a historia do humor en Galicia?

Álbum: Curso 2023/2024 -> Exposición sobre o humor. Carlos Casares

Obradoiros de regueifa

O venres 5 e 19 de abril, o alumnado de 1ESO A, 1ESO C e mais o grupo de alumnado de regueifas participaron nuns obradoiros impartidos polos grandes regueifeiros Pinto d’ Herbón e Luís o Caruncho. Estes obradoiros lévanse a cabo grazas á Concellaría de Normalización Lingüística do Concello de Vigo e finalmente frutificaron o venres 26, cando 14 regueifeiros e regueifeiras seleccionades nos obradoiros representaron o IES Castelao no Auditorio do CVC Valadares no Certame Escolar de Regueifas de Vigo. O resto do alumnado estará animando e desfrutando desde o público.

Enreguéifate 2024

O equipo de regueifas do noso instituto participou por segundo ano consecutivo no concurso enreguéifate, onde se promociona a difusión audiovisual da improvisación oral en verso a nivel xeral e escolar, sobre todo. Para iso fomos gravar o noso vídeo á praia da Etea, en Teis, xa que a nosa regueifa reivindicativa falaba dos pellets nas praias. Aquí vos deixamos o resultado.

Viva a regueifa!

Regueifesta 2024

Este venres, alumnado de 1º ESO e 3º ESO acudiu ao XIV Certame Escolar de Regueifas do Concello de Vigo conducido polos inefables Pinto d’Herbón e Luís o Caruncho. En Valadares vivimos unha xornada festiva ben agradable, compartindo improvisación e enxeño con outros centros de Vigo. Todo o noso alumnado estivo xenial, e destacando, tivemos un alumno que pasou entre os 20 mellores, Gabriel Marcos García e outro, que quedou entre os catro finalista do certame, que foron os catro gañadores, Nicolás Rodríguez Barrio.

Parabéns rapaces!!!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Regueifesta 2024

Visita a Celanova, terra de Curros e Celso Emilio

O alumnado de 1º de bacharelato, 4º ESO PDC e Club de lectura tivo unha xornada moi especial neste 25 de abril. Acudiron ata Celanova, o que significou a décima visita do instituto.

A saída comezou coñecendo a vila de Vilanova dos Infantes, descubrindo a súa historia a través da Torre da Homenaxe, a virxe do Cristal e o museo dos zapateiros.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Saída a Celanova, terra de Curros e Celso Emilio

Recitando na EOI

O 21 de marzo, Día da Poesía, o alumnado de 4º PDC xunto a tres alumnos que recitaron doutros cursos, acudimos ao salón de actos da EOI de Vigo para participar na celebración que organizaban. Desfrutamos do coro da escola, ademais de lecturas, con e sen acompañamiento musical, en diversos idiomas tanto de alumnado coma de profesorado da EOI. Pola nosa parte, Xaime de 2º ESO B recitou: _No meio do camiño_ e Gael de 4º ESO A e Germán de 4º ESO B recitaron: __Diremos_, poemas de Luísa Villalta. Foi unha xornada enriquecedora e algún alumnado interesouse por estudar outras linguas.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Día da poesía na EOI

Colaborando co barrio en prol do 8m

As colaboracións entre diferentes axentes culturais e sociais do barrio e o IES Castelao sempre son enriquecedoras. Desta volta polo 8 M, fomos convidades pola Biblioteca Neira Vilas a participar nun acto que se celebrou nas instalacións da sede central da EOI. Acudimos con alumnado de 1º ESO e as diferentes asociacións de Social Calvario como Érguete, Fundación do Secretariado Xitano, Asociación Down Vigo e un longo etcétera, xunto a nós, foron lendo os seus manifestos entorno á celebración do día da muller, con broche musical do coro do Centro Social Rivera Atienza. Para finalizar escribimos uns lemas e continuamos a celebración no noso centro.

Álbum: Curso 2023/2024 -> 8m na EOI