Aberta a matrícula na ESA (3º ESO)

A matrícula no 3º curso da ESO da Educación Secundaria para persoas Adultas encóntrase aberta até o día 8 de setembro, con horario de atención de 9:00 a 13:30.

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

O alumnado da ESO deberá devolver os libros de texto ao centro para a súa incorporación ao fondo solidario para o curso 2023-2024 nos días e no horario indicados. Se algún alumno ou alumna non rematou os exames dalgunha materia antes do día que ten que entregar os libros de texto, pode quedar co libro da materia da que se ten que examinar e entregalo ao rematar o exame.

CADRO DE PRAZAS VACANTES IES A SANGRIÑA CURSO 23-24

Achégase pdf coas prazas vacantes do IES A Sangriña para o curso 2023-2024.

A Dirección.

Premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico.

Adxuntamos a ORDE do 25 de maio de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020/21.

O PRAZO DE SOLICITUDES REMATARÁ O DÍA 6 DE XULLO DE 2021.