Noticias TIC

Noticias relacionadas cas tendencias máis novedosas no que a internet se refire

O IES A Sangriña colabora con “OpenStreetMap”

27/04/2015 16:00
27/04/2015 16:50
Etc/GMT+1

O próximo luns 27 de abril ás 16:00 o IES A Sangriña de A Guarda acollerá unha charla sobre o proxecto europeo Comenius “My community and history in OpenStreetMap” a cargo dos profesores Madalina Jonescu (Romanía) e Manfred Reiter (Alemaña),coordinadores do proxecto.

My community and history in OpenStreetMap” vense desenvolvendo dende o ano 2013 coa participación de Alemaña, Reino Unido, Turquía, Romanía e España, e entre os seus obxectivos está o de “mapear” as zonas de interés de cada comunidade, incluíndo non só datos xeográficos, senón tamén históricos e culturais.

Nos últimos días o alumnado do IES A Sangriña realizou o “mapeo” do Castro de Santa Tegra e o Via Crucis en colaboración con alumnado procedente das localidades de Rm. Vâlcea (Romanía) e Saarburg (Alemaña), que están a visitar a nosa comunidade.

A charla abordará ademais temas como a labor do equipo humanitario HOT do proxecto en crises recentes como a do ébola en África Occidental.

1º Congreso Nacional Internet na Aula

A partir do 1 de abril e ata o 30 de outubro, baixo o lema "Aprende, ensina", o 1º Congreso Nacional Internet na Aula permitirá o achegamento da comunidade docente española á Sociedade da Información e a Comunicación dunha forma innovadora e demostrará as posibilidades que ofrecen as TIC na mellora dos procesos educativos, a partir de casos e experiencias reais.

O 1º Congreso Nacional Internet na Aula estrutúrase como un foro participativo no que a comunidade docente verá representadas as súas inquedanzas e resoltas as dúbidas derivadas do uso das TIC na aula, como vía de adaptación aos novos desafíos educativos.

logo internet na aula

AU2008. Programa audiovisual nas aulas 2008

Programa audiovisual nas aulas 2008, promovido pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, o Consorcio Audiovisual de Galicia e a Secretaría Xeral de Comunicación. A finalidade dos programas é cos centros de ensino non universitario poidan introducir no currículo escolar contidos relacionados co audiovisual, coa animación, coa televisión e novas tecnoloxías. Os destinatarios serán 30 centros públicos e os programas desenvolveranse a o longo do curso académico 2007/08.

Os menores de 30 anos xa poden solicitar web e dominio .es de balde

logo xoves en rede

VI Premio Galicia Innovación júnior

portada do diptico da convocatoria do concurso

Co lema "todo ten a súa ciencia" convócase o VI PREMIO GALICIA INNOVACIÓN JÚNIOR no que poden participar mozos e mozas con idades comprendidas entre os 12 e os 18 anos, ben de forma individual ou en grupos de 3 persoas como máximo.