Visita a Santiago e a illa de Arousa dos alumnos de bioloxía e xeoloxía de Bach.

13/04/2011 00:00
13/04/2011 21:00
Etc/GMT+2

Os alumnos de 1º Bach. A visitaron o Museo de Historia Natural “Luís Iglesias” en Santiago de Compostela, revisando as coleccións zoolóxicas, xeolóxicas e botánicas. A visita compleméntase cun roteiro botánico guiado polos xardíns do Campus Sur da USC. Ás 15:00 h dirixímonos cara o Instituto Galego de Formación en Acuicultura na Illa de Arousa Coñecer onde realizamos un percorrido polas distintas instalacións onde levan a cabo os cultivos de moluscos, crustáceos e peixes e tamén polas instalacións onde imparten un ciclo formativo de mergullo profesional.  Os alumnos/as de 2º Bach. A coñeceron o Instituto de Acuicultura, centro de investigación da Universidade de Santiago de Compostela. Visitaron os laboratorios de patoloxía viral, microbioloxía, bioquímica e xenómica.Profesores acompañantes: Juan J. Hermida e Olga Mijón.

event | by Dr. Radut